Honda kwestionuje potrzebę instalowania ulepszeń w używanych jednostkach napędowych McLaren podczas Grand Prix Kanady rozegranego 12 czerwca na torze Gilles Villeneuve w Montrealu. Jeśli Fernando Alonso i Jensonowi Buttonowi, którzy zdobędą punkty w GP Monako, kanadyjski tor uhonoruje miejsce dla turbodoładowanego/hybrydowego silnika V6 1.6 l.
„Moc jest niewątpliwie bardzo ważna w Kanadzie, to tor hamowania i przyspieszania”, wspomina Yusuke Hasegawa, dyrektor projektu F1 w Hondzie. „Elementem, który należy wziąć pod uwagę, będzie również zużycie paliwa. Oczywiście chciałbym wprowadzić zmiany, ale nie możemy się zdecydować. »
« Postęp na poziomie 1 lub 10% wymaga użycia tylu żetonów rozwoju, dlatego wolelibyśmy zastosować ewolucję na poziomie 10%”, podkreślają Japończycy. „Uzyskaliśmy dobre wyniki dzięki przetestowaniu niektórych rozwiązań na ławce rezerwowych w Sakurze. »
Renault ze swojej strony zdecydowała się zainstalować swoje rozwiązania w dwóch R.S 16 po uzyskaniu obiecujących wyników dzięki swoim udoskonaleniom podczas GP Monako.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)