Niekwestionowana referencja silnika od czasu wprowadzenia hybryd V6 z turbodoładowaniem w 2014 roku, Mercedes w ostatnich latach został dogoniony przez swoich rywali, a nawet wyprzedzony Ferrari ostatni rok.
Zirytowany i doprowadzony do granic możliwości przez Scuderię, niemiecki producent ciężko pracował, aby zamknąć lukę, która zniknęła w tym samym czasie, gdy przewaga silnika, jaką cieszyło się Ferrari.
Korzystny efekt jest dwojaki dla Mercedesa, który odzyskuje kontrolę nad silnikiem niemal na wzór hegemonii obserwowanej w pierwszych latach ery hybrydy.
« Muszę przyznać, że jestem zaskoczony postępem, jaki zrobili pomiędzy zeszłym rokiem a obecnym sezonem, przyznał Toyoharu Tanabe, dyrektor techniczny Hondy F1. Analizujemy obszary, w których są przed nami. Nie jest to łatwe, ale staramy się ich dogonić, zarówno w trybie kwalifikacyjnym, jak i konfiguracji wyścigowej. Ciężko pracujemy z naszymi inżynierami w Japonii i za granicą. Milton Keynes (Zjednoczone Królestwo) ".
Tanabe-san potwierdził również, że urzędnicy Hondy i przedstawiciele jej zespołów klienckich Red Bull i Alfa Tauryń rozmawiał pomiędzy Grand Prix Węgier i Wielkiej Brytanii.
« To był dobry moment na podsumowanie pierwszych 3 wyścigów sezonun, wyjaśnił japoński inżynier. Rozmawialiśmy o wynikach, wnioskach wyciągniętych z początku roku i omawialiśmy naszą strategię na nadchodzące Grand Prix. Nie znamy jeszcze dokładnej liczby wyścigów, które odbędą się w tym sezonie, dlatego zastanawialiśmy się, jak najlepiej wykorzystać silniki odrzutowe w tych okolicznościach. ".
Honda oficjalnie współpracuje z Red Bullem i AlphaTauri do 2021 roku.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)