Horner martwił się potencjalną luką między silnikami Renault i Mercedesa

Christian Horner, szef zespołu Red Bull Racing, nie kryje pewnych obaw związanych z potencjalną luką pomiędzy wersjami jednostek napędowych Renault i Mercedesa na rok 2018.

opublikowany 17/03/2018 à 14:49

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Horner martwił się potencjalną luką między silnikami Renault i Mercedesa

z Ferrari, czerwony Byk pojawia się od początków ery turbo/hybrydowych jednostek napędowych V6, jako jedyny zdolny, z przerwami, konkurować z dominacją Mercedes.

Z blokiem Renault (wciąż przemianowany na Tag Heuer w Milton Keynes), zespół Christiana Hornera ma nadzieję jeszcze bardziej pokazać się na poziomie Srebrnych Strzał w 2018 roku.

Jednak brytyjski szef przyznaje, że biorąc pod uwagę oczekiwane osiągi niemieckiego bloku, wersja silnika Losange z 2018 roku, w specyfikacji określonej dla Melbourne, wciąż plasuje się o oczko poniżej.

„Jeśli pogłoski i liczby przedstawiane zimą na temat nowego silnika (prawie 1000 KM) okażą się prawdziwe, deficyt będzie się jedynie pogłębiał i jest to powód do niepokoju– precyzuje Horner.

Renault ma swój zespół fabryczny z własnymi wymaganiami. Mieli ciężką zimę pod względem niezawodności, ale mamy nadzieję, że zobaczą dobre wyniki. »

Pod koniec sezonu 2017 francuski klan przyznał, że czasami podejmował zbyt duże ryzyko w poszukiwaniu wydajności i logicznie rzecz biorąc, dążył do znalezienia optymalnej niezawodności poza sezonem.

Verstappen wyznacza próg

W klanie Red Bull pozostajemy optymistami co do szans, że RB14 będą walczyć o czołowe role w walce z Mercedesem W09 i Ferrari SF71H. Max Verstappen uważa, że ​​różnica trzech lub czterech dziesiątych w kwalifikacjach stanowiłaby maksymalny limit szans na walkę w wyścigu.

„Bez wątpienia celem jest znalezienie się w przedziale trzech dziesiątych, – komentuje Holender. Czasy Ferrari są dobre, to na pewno. Wiedzieliśmy jednak, że będą silni i tak będzie w przypadku Mercedesa. Po prostu staramy się być blisko nich. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz