Horner: Nazwanie tego rozczarowaniem to mało powiedziane

Szef zespołu Red Bulla, Christian Horner, starał się ukryć swoją frustrację po kontuzji Daniela Ricciardo nowy problem z silnikiem podczas trzeciego treningu wolnego przed Grand Prix Chin.

opublikowany 14/04/2018 à 07:18

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Horner: Nazwanie tego rozczarowaniem to mało powiedziane

Australijczyk, który musiał już opuścić Bahrajn z powodu problemów z akumulatorem, został zmuszony zjechać na pobocze toru, podczas gdy tył jego czerwony Byk zrzucił płomienie na długą przeciwną prostą toru w Szanghaju. Ricciardo poprzestał na zwięzłym stwierdzeniu przez radio „Mam problem”, po czym obejrzał resztę trzeciej bezpłatnej sesji w swoim garażu.

« Uważamy, że to awaria turbosprężarki, taką posiadamy obecnie analizęHorner gorąco zareagował na mikrofon Sky Sports F1. Co do tego, czy uszkodzony został silnik spalinowy, czas pokaże. Tak czy inaczej wygląda na to, że problem leży po stronie turbo. ".

Na pytanie, czy Ricciardo mógłby wziąć udział w sesji kwalifikacyjnej, która rozpoczyna się za niecałą godzinę w Chinach, główny zespół Milton Keynes nie mógł powstrzymać się od odpowiedzi z nutą ironii.

« Biorąc pod uwagę, ile razy musieliśmy wymieniać te silniki, jesteśmy dobrze wyszkoleni. Chłopaki są do tego przyzwyczajeni. To już drugi weekend z rzędu, w którym mamy do czynienia z takim problemem. Ostatnim razem były to bębny. Nie udało nam się nawet zakwalifikować do trzeciego wyścigu i znów pojawił się problem. Mówienie o rozczarowaniu to mało powiedziane. »

Red Bull korzysta z silników Renault od 2007 roku i wszystkie swoje osiem tytułów mistrzowskich (cztery dublety w kategorii kierowców-konstruktorów w latach 2010–2013) zdobył na Losange. Stosunki są napięte od czasu wprowadzenia obecnych turbodoładowanych silników V6 w 2014 r. oraz w świetle trudności, jakie Renault napotkało w erze pojazdów hybrydowych, pomimo złagodzenia sytuacji w 2016 r. wraz z podpisaniem przedłużenia współpracy na dwa nowe sezony.

W 2018 roku każdy pilot odnotuje wzrost rocznego przydziału silników z 4 jednostek pełnej mocy do 3 silników spalinowych (ICE), 3 MGU-H i 3 turbosprężarek, ale przede wszystkim 2 MGU-K, 2 akumulatorów i 2 sterowników elektronicznych. Dwa pozostałe zespoły napędzane przez Renault w tym sezonie, struktura fabryki i McLaren, wykazują jak dotąd doskonały wskaźnik niezawodności silnika.

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz