Si Renault Sport F1 et Zespół Lotus F1 ogłosił, że w pracach nad turbodoładowanym/hybrydowym silnikiem V6 o pojemności 1.6 l poczyniono znaczne postępy, sytuacja pozostaje niepokojąca dla Red Bull Racing który napotkał najwięcej problemów na swoim RB10. Jak ogłosiliśmy w numerze 1947 AUTOhebdo, dyrektor techniczny Adrian Newey pośpieszył nawet z powrotem do Milton Keynes, aby wyprodukować RB10B o mniej ekstremalnej konstrukcji, który będzie używany aż do Grand Prix Hiszpanii (11 maja). ) przed pierwszą wersją jest ponownie używany.
Christian Horner nie ukrywa, że słabe prowadzenie RB10 w Jerez komplikuje zadanie zespołowi Milton Keynes, jednomiejscowy Austriak przejechał zaledwie 21 okrążeń, czyli 93 km. Jednak szef zespołu patrzy na znaczenie kwestii niezawodności z odpowiedniej perspektywy. Musimy dokonać przeglądu kilku rzeczy po naszej stronie, ale nie jest to nic poważnego. Renault też ma pewne problemy do rozwiązania”, podkreślił Brytyjczyk w Sky Sports News. „Bez wątpienia jest jeszcze wiele do zrobienia, ale do pierwszego wyścigu (16 marca w Melbourne) pozostało jeszcze trochę czasu. Bahrajn będzie dla nas ważną sesją i obecnie bardzo ciężko pracujemy zarówno z Renault, jak i Miltonem Keynesem. Nie chcemy ponownie przeżywać tygodnia takiego jak ten w Jerez, ale po to są testy. Rozwiązujemy te problemy już teraz, aby nie występowały one podczas wyścigów. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)