czerwony Byk et Renault zakończy sezon 2018 dwunastoma latami owocnej współpracy, przerywanej ośmioma tytułami mistrza świata (czterech producentów i czterech kierowców w latach 2010–2013). To Honda, już dostawca zespołu satelitarnego Red Bull, Toro Rosso, który w przyszłości przyniesie jej jednostkę napędową jednomiejscowy Austriacki.
Zdaniem Christiana Hornera wyboru dokonano po dokładnej analizie danych zebranych przez Toro Rosso. „Zajęliśmy uprzywilejowaną pozycję w pierwszym rzędzie, aby dokładnie analizować postępy Hondy w współpracy z naszym siostrzanym zespołem Toro Rosso., wskazuje szef zespołu Red Bull Racing.
Dobrze było zobaczyć, jak ewoluowały i doszliśmy do wniosku, że Honda poczyniła znaczne postępy pod względem wydajności i niezawodności. Dlatego podjęliśmy trudną decyzję o zmianie silników po dwunastu sezonach. »
Wciąż skupiamy się na roku 2018
Ogłoszenie zmiany producenta silnika może skłonić Red Bull Racing do przeniesienia zasobów na projekt na rok 2019, mający na celu lepszą integrację turbo/hybrydowej jednostki napędowej V6 i jej charakterystyki, ale Christian Horner określa, że sezon wyścigowy pozostaje priorytetem dla Daniel Ricciardo et Max Verstappen.
« Skupiamy się na roku 2018ze znaczącymi szansami w obu mistrzostwach, podkreśla Horner. W tym roku wygraliśmy już dwa Grand Prix, jesteśmy na trzecim miejscu wśród producentów, a przed nami jeszcze długa droga.
Będziemy więc atakować do końca i liczymy na wsparcie Renault do końca roku, co jestem pewien, że zrobią to niezawodnie, tak jak robili to przez 11 sezonów. A naszym priorytetem jest kontynuacja naszej serii w tym roku. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)