Układ napędowy Renault Czy jest na to gotowy?
Dokonano wielkiego kroku i wszystko, co obiecano, zostało zrealizowane. Obecnie istnieje kilka drobnych problemów z niezawodnością, które należy rozwiązać, ale nie ma żadnych poważnych problemów. Proste irytacje, nic więcej. Nasze relacje są w dobrej kondycji. Wygląda na to, że pod przywództwem Rémiego (red. Taffin) Renault na nowo odkryło chęć powrotu do dawnej pozycji konkurencyjnej. Nie możemy jednak spekulować na temat postępów poczynionych przez Ferrari et Mercedes podczas zimy.
Mówisz o „dobrych relacjach”, czy to oznacza, że dzięki Renault definitywnie zagoją się rany?
Ludzie w tym biznesie mają krótką pamięć i w tym przypadku to dobrze. Już w zeszłym roku zaobserwowaliśmy ogromną różnicę w porównaniu z rokiem 2015, a prace kontynuowaliśmy zimą. Cieszę się, że Renault ma własny zespół, ponieważ od teraz firma może polegać na wewnętrznych i bezpośrednich informacjach zwrotnych, a nie tylko na tych pochodzących od czerwony Byk...
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym wywiadem z Christianem Hornerem oraz naszą relacją z zimowych testów w Barcelonie w numerze 2105 AUTOtygodniowo, dostępne w wersja cyfrowa na wszystkich platformach i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)