Podczas ostatnich testów w Barcelonie HRT prowadził w F110 Włocha Vitantonio Liuzziego i Szwajcara Giorgio Mondiniego, czyli jednomiejscowy używany w zeszłym roku. Samochód, który Christian Klien dobrze zna, ponieważ w 2010 roku trzykrotnie zasiadł za jego kierownicą podczas wyścigu. Austriak na swojej stronie internetowej stwierdza również, że w tym sezonie nadal walczy o drugie miejsce.
„Mój menadżer Roman Rummenigge jest w stałym kontakcie z kierownictwem zespołu, Przyznaje. Nie trzeba dodawać, że chciałbym jeździć w HRT. Jestem przekonany, że zespół zrobi duży postęp i zaskoczy wiele osób. Geoff Willis i Paul White, szef projektu, mają inżynierów, którzy wiedzą, jak projektować konkurencyjne samochody wyścigowe. »
Klien pozostaje pewny siebie. Według niego to nie dlatego, że Liuzzi i Mondini wzięli udział w testach w Barcelonie, mają nad nim przewagę w walce o drugie miejsce obok Naraina Karthikeyana.
„Wszystkie testy przeprowadzono na samochodzie z 2010 roku, którym jeździłem przez pięć weekendów wyścigowych w 2010 roku. on kontynuuje. Wraz z inżynierami wyścigowymi dużo pracowaliśmy nad ustawieniami i byliśmy w stanie nieco zmniejszyć dystans do innych zespołów, chociaż samochód nie ewoluował przez cały rok. Inni kierowcy, jak Giorgio czy Tonio, nie mają żadnego doświadczenia z tym samochodem. Z punktu widzenia zespołu jest to (fakt ich uruchomienia, przyp. red.) sposób na uzyskanie jak największej ilości informacji zwrotnych i przetestowanie pracy innych kierowców. »
21 dni przed inauguracyjną rundą mistrzostw świata Formuła 1 2011, 27 marca w Melbourne nadal panuje niepewność co do tożsamości kierowcy, który zasiądzie w kokpicie drugiego F111 w tym sezonie.
Znajdź w kioskach nasz Przewodnik po F1 2011. Na 116 stronach dowiesz się wszystkiego o rozpoczynającym się sezonie!
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)