HTZ musi przewodzić swojemu rozwojowi

Zespół Hispania Racing ma najgorzej radzący sobie samochód w stawce i musi przeprowadzić agresywny program rozwoju. Ale Dallara ma dokumentację techniczną.

opublikowany 09/04/2010 à 12:49

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

HTZ musi przewodzić swojemu rozwojowi

Patrząc na występy młodego zespołu Hispania Racing Team, trudno uwierzyć, że zespół Colina Kollesa prowadzi najdroższą F1 w stawce, a nawet w historii tego sportu. Formuła 1, " Czy zdajesz sobie sprawę, że stworzyłeś najdroższą F1 w historii? » zapytał Bernie Ecclestone w sprawie Gianpaolo Dallary, jak podkreśla w tym tygodniu AUTOhebdo. „ Wiem– odpowiedział w rozmowie telefonicznej włoski przemysłowiec. Ustaliłem wysoką cenę, myśląc, że Campos (były właściciel) ją wynegocjuje, ale podpisaną wycenę otrzymałem następnego dnia bez usunięcia? »

Oprócz tego, że jeździ F1 po wysokiej cenie, HRT ma wrażenie, że dała się oszukać nawiązując tę ​​współpracę, ponieważ to włoski producent jest właścicielem dokumentacji technicznej jednomiejscowy. Dlatego rozwój niezbędny do poprawy osiągów samochodu hiszpańskiego zespołu jest możliwy jedynie przy współpracy z Dallarą, poprzez zebranie tej dokumentacji technicznej lub współpracę z włoską firmą.

« Prawie wszystko trzeba przerobić i to szybko, mówi Geoff Willis, konsultant ds. HTZ. Ale dokumentacja techniczna tego samochodu jest w rękach Dallary. Czy powinniśmy zaczynać od zera, czy kontynuować to, co zostało już zrobione? Musimy podjąć decyzję bardzo szybko, z Dallarą czy bez. Szkoda, to wielkie wyzwanie, zarówno dla nas, jak i dla niego. Ale czy jest handlarzem? »

Jednak HRT miał swój pierwszy powód do satysfakcji w ubiegły weekend, gdy Karun Chandhok dojechał do końca Grand Prix Malezji.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz