HRT potrzebuje trzeciego znanego kierowcy

Colin Kolles twierdzi, że jest gotowy zatrudnić trzeciego doświadczonego kierowcę, który pomoże poprawić osiągi samochodu i zapewni prawdziwe referencje dotyczące jego potencjału.

opublikowany 11/04/2010 à 15:24

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

HRT potrzebuje trzeciego znanego kierowcy

Hispania Racing Team, debiutancki zespół w Formuła 1, na początku sezonu zdecydował się zatrudnić dwóch młodych kierowców, Bruno Sennę i Karuna Chandhoka. Wręcz przeciwnie, Lotus Racing zdecydowało się zatrudnić dwóch doświadczonych kierowców, pochodzących z sezonu Formuły 1, Heikkiego Kovalainena i Jarno Trulli. Jeśli Lotus będzie mógł polegać na doświadczeniach swoich kierowców przy opracowywaniu swoich rozwiązań jednomiejscowynie ma to miejsca w przypadku HRT, którego kierowcy uczą się cech F1 w tym samym czasie, co ich zespół.

HRT wydaje się teraz żałować tego wyboru i pragnie zatrudnić doświadczonego kierowcę, aby pomógł w rozwoju samochodu. Zamiast zastąpić kierowcę, któremu nie brakuje zasług, bo Bruno Senna i Karun Chandhok cierpieli z powodu kontuzji od początku sezonu, może przybyć trzeci kierowca.

Senna i Chandhok zabrali ze sobą sponsorów, Colin Kolles jest gotowy rozbić bank, aby zapłacić za usługi trzeciej osoby, „ doświadczony pilot » jak powiedział Bildowi, aby w piątek pojechać i pomóc w rozwoju Dallara-HRT. W prasie pojawiły się już nazwiska Christiana Kliena czy Giancarlo Fisichelli.

« Wkrótce w piątki zatrudnimy doświadczonego pilota, aby móc przeprowadzać porównania », mówi Colin Kolles, który nie wie, jaki prawdziwy potencjał jego samochodu kryje się w młodości jego kierowców. „ To brzmi szalenie, ale całkowicie zamierzam, żebyśmy stali się najlepszym nowym zespołem. Zabrałem ze sobą Geoffa Willisa, powinien pozwolić zespołowi być prawdziwym konstruktorem. »

W tym tygodniu AUTOhebdo przekazało słowa Geoffa Willisa (zobacz gdzie indziej), w którym stwierdzono, że rozwój powinien być prowadzony intensywnie. Z Dallarą czy bez? Wygląda na to, że wybór został dokonany. „ Wynajmiemy tunel aerodynamiczny, potwierdza Colin Kolles. Będziemy rozwijać samochód po naszej stronie, aby podnieść nasz poziom i zapomnieć o GP2. » To równoznaczne z podziękowaniem Dallara za zbudowanie jednomiejscowego bolidu, ale odtąd HRT bierze sprawy w swoje ręce.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz