Ian Holmes: „Program zdemokratyzował sport wśród nowych fanów”

Związany ze sportem od 20 lat Anglik, wraz z byłym dyrektorem handlowym Seanem Bratchesem, powstał z inicjatywy Drive To Survive (DTS), która wtłacza nową krew w Formułę 1. Dyrektor ds. praw medialnych w Liberty Media obszernie rozmawiał z nami o tym w Austin podczas ostatniego GP Stanów Zjednoczonych.

opublikowany 05/11/2021 à 09:00

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Ian Holmes: „Program zdemokratyzował sport wśród nowych fanów”

Wszyscy mówią o efekcie Netflix, aby wyjaśnić ponowne zainteresowanie F1. Czy dysponujesz liczbami, które w namacalny sposób wyrażą tę tendencję?

Powszechnie wiadomo, że Netflix podchodzi bardzo dyskretnie do swoich odbiorców. Podają nam tylko kilka informacji, na przykład wyniki jednego programu w porównaniu z drugim, odsetek subskrybentów, którzy rozpoczęli pierwszy odcinek i zakończyli ostatni, czy też prędkość, z jaką dotarli do końca serialu. Wiemy, że trzeci sezon DTS odnotował wykładniczy rozwój. Publiczność była o 3% większa niż w sezonie 50. To niespotykane zjawisko. Ogólnie rzecz biorąc, publiczność serialu z czasem maleje. Trzeba przyznać, że gatunek filmów dokumentalnych o sporcie przeżywa rozkwit. Wiele osób, które oglądały Ostatni Taniec pa

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)