Wszyscy mówią o efekcie Netflix, aby wyjaśnić ponowne zainteresowanie F1. Czy dysponujesz liczbami, które w namacalny sposób wyrażą tę tendencję?
Powszechnie wiadomo, że Netflix podchodzi bardzo dyskretnie do swoich odbiorców. Podają nam tylko kilka informacji, na przykład wyniki jednego programu w porównaniu z drugim, odsetek subskrybentów, którzy rozpoczęli pierwszy odcinek i zakończyli ostatni, czy też prędkość, z jaką dotarli do końca serialu. Wiemy, że trzeci sezon DTS odnotował wykładniczy rozwój. Publiczność była o 3% większa niż w sezonie 50. To niespotykane zjawisko. Ogólnie rzecz biorąc, publiczność serialu z czasem maleje. Trzeba przyznać, że gatunek filmów dokumentalnych o sporcie przeżywa rozkwit. Wiele osób, które oglądały Ostatni Taniec pa
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)