Plotki rozeszły się po padoku Hungaroring (Węgry) w czwartek rano, ale AUTOtygodniowo jest w stanie Ci to potwierdzić: James Key mianowany dyrektorem technicznym w zespole McLarenna miejsce Matta Morrisa, który złożył rezygnację.
W wieku 46 lat James Key odcisnął swoje piętno w siostrzanym zespole czerwony Byk z sześcioletnim stażem na stanowisku dyrektora technicznego. Brytyjski inżynier miał już wcześniej do czynienia z innymi formacjami środkowej siatki. Zaczął w Formuła 1 podczas Grand Prix Jordanii w 1998 r. jako inżynier danych, a następnie inżynier wyścigowy w Takuma Sato. Po pozostawaniu pod różnymi nazwami (Midland, Spyker i Force India) James Key zastąpił Willy’ego Rampfa na stanowisku dyrektora technicznego w Sauberze w 2010 roku.
Ta zmiana następuje w momencie transformacji angielskiej drużyny. Początek lipca, Francuz Éric Boullier opuścił stanowisko dyrektora sportowego po siedmiu i pół roku służby ustąpił miejsca byłemu mistrzowi CART Gilowi de Ferranowi. To nawet cały schemat organizacyjny, który ewoluował w ostatnich tygodniach, z modyfikacjami obszarach produkcji, inżynierii, logistyki czy wydajności.
Wyniki McLarena, mimo przejścia na silnik, nadal plasują się w środku stawki Renault w offseason (7. miejsce z 48 punktami), były przyczyną ten ważny remont zainicjowany przez Zaka Browna, dyrektor zarządzający McLarena. Ta wymiana jest tego najnowszym dowodem.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)