Czy potrzebujesz jednomiejscowych samochodów o wybuchowym wyglądzie? Tam Formuła 1 i Międzynarodowa Federacja Samochodowa (FIA) podwoją wysiłki w zakresie wyglądu, jaki powinny przyjmować samochody podczas rewolucji technicznej w roku 2021.
Po pierwszych zdjęciach z tunelu aerodynamicznego opublikowanych w sierpniu, Pat Symonds, dyrektor techniczny sportu, w towarzystwie szefa technicznego jednomiejscowy dla FIA Nikolas Tombazis zmodyfikował kształt płetw.
Niestety nie przekazano żadnych materiałów wizualnych, a jedynie tekst opisowy. Projekt wewnętrznie nazwany „Lima” (podobnie jak tajny plan NASA w filmie „Ad Astra”…) tym razem ma„bardziej eleganckie” płetwy. Z przodu spoiler nie jest już tak prosty jak w poprzedniej wersji.
# F1 – Na wyłączność możemy dostarczyć wam pierwsze ujęcia i wideo iteracji samochodu 2021 przechodzącego testy w tunelu aerodynamicznym…https://t.co/UFpE1EfxM1 pic.twitter.com/Urxg1tFxso
- FIA (@fia) 22 sierpnia 2019
W rzeczywistości ma teraz dwie klapy, w tym końce wznoszą się nagle w górę, jak skrzydła samolotu! Kształtu punktów nie zamrożą przepisy, co pozostawi inżynierom swobodę.
Ponadto płetwa osiąga szerokość dwóch metrów. Prowadzone są jednak badania w tunelu aerodynamicznym w celu określenia możliwego skurczu tego wyrostka bez zakłócania turbulencji aerodynamicznych.
Tylne skrzydło ma również prawo do przeprojektowania. Szersza od wersji wypuszczonej latem 2019 roku, jest też o 25 milimetrów niższa. „Płyta końcowa” (ilość znajdująca się po obu stronach płetwy) posiada krzywizna wewnętrzna zamiast spadać pionowo, jak to zwykle ma miejsce.
Wreszcie wprowadzono inne modyfikacje: podwozie jest wyższe, podobnie jak zagłówek. Płaskie dno zostało przeprojektowane, z regulacją tylnych hamulców i skrzyni biegów.
Dalsze testy w tunelu aerodynamicznym planowane są przed publikacją oficjalnych regulaminów na rok 2021 pod koniec października 2019 r.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)