James Allison (Mercedes): „Nigdy nie spoczywamy na laurach”

Brytyjski inżynier doskonale ucieleśnia zwycięską kulturę korporacyjną, która przenika korytarze Brackley i Brixworth (Wielka Brytania).

opublikowany 26/07/2020 à 12:01

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

James Allison (Mercedes): „Nigdy nie spoczywamy na laurach”

Lewis Hamilton opisuje W11 jako najlepszy Mercedes że kiedykolwiek latał. Na jakich obszarach rozwoju się skupiłeś?

Postępujemy jak wszystkie stajnie na płaskowyżu. Chcemy zwiększyć aerodynamikę, odblokować większą moc silnika i ułatwić zarządzanie oponami. Obecny proces rozpoczął się w 2017 r. od szybkiego samochodu, ale poruszającego się po ostrzu brzytwy.

Pracowaliśmy nad zrozumieniem przyczyn, które sprawiają, że samochód jest kapryśny i niespójny, i stopniowo go udoskonalaliśmy, aż przekształciliśmy go w broń zdolną do działania w znacznie szerszym oknie operacyjnym.

Co sprawia, że ​​Twój zespół jest tak silny?

Mamy szczęście, że mamy silne zaplecze finansowe i możemy polegać na wsparciu naszej spółki-matki, stabilności w zespole i stałym przywództwie. Jednak moim zdaniem kluczem jest kultura korporacyjna.

Nigdy nie spoczywamy na laurach, nigdy nie mamy wrażenia, że ​​wynik jest naszą zasługą, bo rok wcześniej wygraliśmy. Wszyscy w zespole zmierzają w tym samym kierunku, aby popchnąć samochód do przodu i stworzyć środowisko sprzyjające osiągom, w którym wszystkie tryby pasują do siebie prawidłowo. To nie jest tylko jedna rzecz.

Byłeś nietykalny na dwóch różnych torach. Jak niepokojące jest to dla konkurencji?

W tym pytaniu zakładasz, że każdy weekend to wycieczka do parku. Gdybyś był na naszym miejscu, widziałbyś, że tak nie jest. Z pewnością Austria w ostatnich latach nie była dla nas udana i drugi weekend w tym kraju był więcej niż przyzwoity.

Jednak w pierwszej rundzie musieliśmy walczyć. Spodziewamy się, że będziemy musieli walczyć i rozwijać samochód przez cały sezon. Jeśli choć na chwilę opuścisz gardę, poczujesz się przytłoczony.

Pierwsze trzy wyścigi nie odbyły się w uciążliwych temperaturach, więc chcielibyśmy wiedzieć, czy samochód wykazuje podobne tempo i dobrze dociska opony w wysokich temperaturach.

 

 

 

 

Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Węgier, przygotowanym przez naszego specjalnego korespondenta w Budapeszcie, w numerze AUTO 2270tygodniowo, zawsze dostępne w wersji cyfrowej i w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz