Stajnia Mercedes od 1 lipca 2021 r. zmieni dyrektora technicznego. Obejmując to stanowisko z początkiem 2017 r. Brytyjczyk James Allison porzuci swoje codzienne zajęcia na rzecz nabrania wzrostu.
Faktycznie, inżynier już wcześniej tędy przechodził Stabilny Ferrari lub Renault będzie więcej pracował w fabrykach Brackley i Brixworth (Wielka Brytania), jako Menedżer Techniczny („Chief Technical Officer” w języku angielskim).
Z radością ogłaszamy kolejny krok w ewolucji naszej struktury przywództwa technicznego na nadchodzące lata!
Od 1 lipca James Allison rozpocznie nową rolę dyrektora technicznego, a Mike Elliott zostanie awansowany na dyrektora technicznego.
—Mercedes-AMG PETRONAS F1 Zespół (@MercedesAMGF1) 9 kwietnia 2021 r.
Jego zadaniem będzie, jak wynika z komunikatu prasowego opublikowanego w piątek, 9 kwietnia, nadzorowanie ewolucji działu technicznego w nadchodzących latach, szczególnie w okresie planowanej na 2022 rok rewolucji regulacyjnej. Rola podobna do tej, jaką pełni w firmie Adrian Newey Red Bull Racing.
„Od czasu dołączenia do Mercedesa w 2017 roku James jest wyjątkowym liderem technicznym naszego zespołu i ogromnie przyczynił się do naszych wyników: łączy ogromną pasję i determinację z głęboką wiedzą specjalistyczną i wyjątkowym charakterem moralnym., wynajem Toto Wolff, szef zespołu referencyjnego w F1 od 2014 roku.
W tym roku jego kadencja na stanowisku dyrektora technicznego dobiegała końca i jestem zachwycony, że udało nam się ukształtować tę nową rolę, aby zatrzymać go w naszej rodzinie. Będzie dla mnie ważnym partnerem w nadchodzących latach i wiem, że wciąż mamy razem wiele do osiągnięcia. »
„Zdecydowałem się porzucić rolę dyrektora technicznego, aby to zrobić przekazanie pałeczki w odpowiednim momencie dla zespołu i dla mnie, mówi James Allison Jako dyrektor techniczny spędziłem cztery i pół wspaniałych lat. To wielka przyjemność zostać zastąpionym przez Mike’a Elliotta, wyjątkowego inżyniera. My skorzysta ze świeżości, jaką wniesie na to stanowisko – i mam nadzieję, że będę w dalszym ciągu wnosił pożyteczny wkład w nową sferę działalności na moim stanowisku, koncentrując się na zwiększaniu naszych możliwości na wszystkich poziomach i wspieraniu Toto w stawianiu czoła głównym strategicznym wyzwaniom stojącym przed nami w najbliższej przyszłości. »
Jamesa Allisona, który rozpoczął pracę w zawodzie w 1991 roku jako młodszy inżynier aerodynamiki w firmie Benetton, tak naprawdę zastąpi dawny kolega z domu mody.Enstone, Mianowicie Mike'a Elliotta.
Nowy dyrektor techniczny postawił stopę w F1 na boku McLaren w 2000 roku jako aerodynamik. Dziedzina, która następnie zaprowadziła go do Renault w latach 2008–2012, a następnie do marki Etoile na dziewięć lat.
„Często mówimy, że organizacja wymaga ciągłego dostosowywania się, jeśli naprawdę chcemy prosperować, kontynuuje Toto Wolff, aby wyjaśnić wybór Mike'a Elliotta. Mocną stroną naszego zespołu jest planowanie sukcesji. Z radością ogłaszam, że Mike obejmie nową rolę dyrektora technicznego. Po raz pierwszy spotkaliśmy się na początku 2013 roku, kiedy dołączyłem do zespołu i spędziliśmy wiele godzin rozmawiając o zespole i jego ewolucji od tego czasu. Mike przeszedł drogę od bycia naszym szefem ds. aerodynamiki do teraz, gdy jest gotowy, aby zostać dyrektorem technicznym. Dzięki wyjątkowej grupie starszych liderów technicznych stawia nas to w najlepszej możliwej pozycji na następną erę sportu. »
„To była wielka przyjemność i zaszczyt pracować dla Jamesa na początku mojej kariery w Renault, a przez ostatnie cztery lata w Mercedesie. kontynuuje awans. Jego osiągnięcia w sporcie mówią same za siebie, a przez ten czas był dla mnie fantastycznym kolegą i liderem. Muszę podziękować Toto i Mercedesowi za zaufanie, że podejmę się tej nowej roli. Bycie częścią tego zespołu to niesamowity przywilej i wiem, że silne przywództwo na wszystkich poziomach firmy będzie miało kluczowe znaczenie dla naszego przyszłego sukcesu. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)