Sytuacja Red Bull Racing w 2015 roku poszukiwania partnerstwa z producentem silników wywołały gorące dyskusje na padoku F1. Po zaproponowaniu ograniczonej ceny jednostek napędowych, pomyśl o tym Ferrari odmówił i wdrożenie niezależnego silnika dla zespołów klientaRada Światowa FIA upoważniła Jeana Todta, prezydenta FIA i Berniego Ecclestone’a, dyrektora FOM, do udzielenia zalecenia i podejmować decyzje w niektórych bieżących kwestiach F1.
Czterech producentów silników F1 (Mercedes, Renault, Ferrari i Honda) mieli czas do wczorajszego wieczora, w piątek 15 stycznia, na przedstawienie pomysłów pozwalających obniżyć koszty turbodoładowanego/hybrydowego silnika V6 o pojemności 1.6 l.
„Myślę, że zmierzamy we właściwym kierunku”., skomentował Jean Todt, cytowany przez niebo sport f1. „Będziemy mieli spotkanie w poniedziałkowe popołudnie (18 stycznia) w Genewie (Szwajcaria), a następnie zbierze się Komisja F1, która odbędzie się następnego dnia. Jestem optymistą. Mam nadzieję, że strony podejdą do tego ze zdrowym rozsądkiem. Leży to w naszym interesie, w interesie zespołów i w interesie właścicieli praw komercyjnych. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)