Grand Prix Stanów Zjednoczonych oznacza koniec rozwoju A522Alpine. w Austinie, Blues rzeczywiście przynoszą najnowsze osiągnięcia opuszczenie warsztatówEnstone na resztę roku. Po wprowadzonej w Singapurze podłodze, która od razu przyniosła satysfakcję, Tricolores postanowili nieco zmodyfikować jej zewnętrzną część.
Na skocznym torze w Teksasie tak jest Esteban Ocon który miał zaszczyt wypróbować tę podłogę 2.0. Po analizie danych i osobistych opiniach Normanów klan Dieppe był zadowolony, widząc, że zmodernizowana podłoga działa idealnie.
« Ten dzień w Austin przebiegł bez żadnych problemów, z dwiema pracowitymi, darmowymi sesjami treningowymi, zwierzył się główny inżynier wyścigowy Ciaron Pilbeam. Musieliśmy włączyć więcej rzeczy niż zwykle do naszego programu podczas Wolnego Treningu 1, ponieważ druga sesja była poświęcona testowaniu prototypowych opon Pirelli. Pierwsza sesja wypadła dobrze. Esteban użył nowej podłogi, która działała zgodnie z oczekiwaniami i co widzieliśmy podczas naszych przygotowań.
Chociaż od zeszłego roku część toru została odnowiona, miejscami nadal jest wyboista, ale wydaje się, że nasz samochód radzi sobie dobrze w tych warunkach. Mamy dobrą bazę do pracy na resztę weekendu, a teraz zajmiemy się naszym zwykłym piątkowym wieczorem harmonogramem, a mianowicie przygotowaniami do jutrzejszych kwalifikacji, w których będziemy dążyć do dalszej poprawy. » Przeszedł z przodu McLaren po świetnym występie podczas Grand Prix Japonii, Alpine musi potwierdzić, że rzeczywiście jest to „ najlepszy z pozostałych » w celu ugruntowania swojej 4e miejsce w rankingu. Oznacza to kolejny solidny występ w Teksasie w ten weekend.
CZYTAJ TAKŻE > Pułap budżetu: Vasseur wzywa do „odstraszającej” sankcji
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)