„W drugim kwartale widzieliśmy, że opcja super miękka była szybsza, ale podobnie jak wczoraj występowała w niej duża ziarnistość” – wyjaśnia kierowca. Renault. „Więc podjęliśmy decyzję o zastosowaniu średniego toru w Q3 i choć kosztowało nas to czas okrążenia, stawiało nas to na dobrej pozycji przed jutrzejszym wyścigiem. »
Były zwycięzca Grand Prix w BMW Sauber, Robert Kubica ma nadzieję, że przebieg wyścigu da mu szansę zabłysnąć: „Nie mogę się tego doczekać i ciekawie będzie zobaczyć, jak wszyscy stosują strategie dotyczące innych użycie opon. »
Eric Boullier postrzega tę strategię jako szansę: „Uważamy, że to najlepszy sposób na dobre rozpoczęcie wyścigu. Mamy nadzieję, że będziemy czerpać korzyści z tego podejścia. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)