Jaką ocenę wyciągasz z lat spędzonych w BMW Sauber?
Oczywiście trochę mieszane. BMW Sauber pozwolił mi zanurzyć się w świat F1, przejechać wiele kilometrów i rozpocząć karierę. Zespół czasami powierzał mi bardzo dobre samochody; co pozwoliło mi wygrać Grand Prix i utrzymać prowadzenie w mistrzostwach sezonu 2008 przez połowę sezonu. Niestety, my też doświadczyliśmy trudnych czasów? Nie ma nic więcej do powiedzenia.
Miałeś kilka propozycji na rok 2010. Dlaczego wybrałeś Renault?
Ponieważ w moich oczach była to najlepsza szansa na resztę mojej kariery. W grę wchodzi wiele czynników emocjonalnych, które przekonały mnie, że Renault jest dla mnie najlepszym zespołem. Mam nadzieję, że? Myślę, że moja percepcja i moje uczucia są właściwe.
Czy to za kierownicą Renault przejechałeś swoje pierwsze okrążenia w F1? Czy było gdzieś napisane, że zamierzacie się ponownie spotkać?
Nie wiem? Bardzo wierzę w przeznaczenie, a dokładniej w formę predestynacji. Wierzę, że jednostki podążają swoją drogą i że pewne wydarzenia są zapisane i dzieją się. Być może ten podpis jest tego ilustracją. Miałem okazję dołączyć do Renault na sezon 2006 po testach przeprowadzonych pod koniec 2005 roku i z pewnych powodów wolałem odpowiedzieć na zaproszenie BMW. Teraz nasze ścieżki ponownie się krzyżują. Czas wymaga czasu. Dziś jest właściwy czas.
Cały wywiad z Robertem Kubicą znajdziesz w AUTOhebdo nr 1726 dostępnym w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)