Wyjaśnienie katastrofalnej sesji Hamiltona

Według Mercedesa awaria hydrauliki spowodowała, że ​​Mercedes wypadł na nierównych krawężnikach w pierwszym zakręcie. Hamilton w niedzielę w Grand Prix wystartuje z 14. pozycji.

opublikowany 21/07/2018 à 17:36

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Wyjaśnienie katastrofalnej sesji Hamiltona

W ciągu dwóch tygodni, Lewis Hamilton (Mercedes) przeżył dwie radykalnie różne sesje kwalifikacyjne. Do bohaterskiej pozycji pole position przed swoimi fanami w Wielkiej Brytanii po czym nastąpił katastrofalny wyjazd pod koniec Q1 z powodu problemu mechanicznego.

Następnie autor piątego razu, ustępujący mistrz skręcił szeroko w pierwszym zakręcie, na bardzo szybkim zakręcie, który już wcześniej wypchnął go poza granice toru. Wracając na tor, Lewis Hamilton szybko zdał sobie sprawę, że jego samochód nie działa już płynnie.

 

 

Wyglądało na to, że jego skrzynia biegów utknęła na czwartym biegu. Przez radio oznajmił mu to inżynierutrata hydrauliki się pojawił i trzeba było zatrzymać samochód. Następnie widzieliśmy Lewisa Hamiltona biegnącego kilkadziesiąt metrów, Podobnie jak w Kanadzie w 2010 r, już podczas kwalifikacji (ale po wyczerpaniu się paliwa).

Nie można zwrócić samochodu do garażu przed rozpoczęciem Q2, tego, który podpisał nowy dwuletni kontrakt z Mercedesem przez długi czas kucał przy swojej maszynie. Czas złapać oddech, ale pewnie też uspokoić wściekłość tracąc przewagę nad Sebastianem Vettelem (Ferrari, na pole position) w wyścigu.

„Zrobię wszystko, żeby zobaczyć, jak daleko mogę się cofnąć, ale to nie będzie takie jak Silverstone », ogłasza. W poprzedniej rundzie Anglik był drugi po uderzeniu przez Kimi Räikkönena podczas pierwszego hamowania.

według Toto Wolff, szefa Mercedesa, utrata hydrauliki byłaby spowodowana złą trajektorią jego kierowcy na pierwszym zakręcie. „ Samochód wskoczył na krawężnik, co prawdopodobnie spowodowało wyciek układu hydraulicznego, ale musimy sprawdzić, czy rzeczywiście tak było.”, wyjaśnił główny zespół Sky Sports F1.

Główna zainteresowana osoba ze swojej strony uważa, że ​​przyczyną błędu pilotażu jest ten problem mechaniczny. „Przed wyjściem nastąpiła awaria hydrauliki. » Pod koniec popołudnia Mercedes potwierdził oświadczenia Lewisa Hamiltona. Ciśnienie hydrauliczne spadło w połowie pierwszego zakrętu, przez co kierowca stracił wspomaganie kierownicy przed uderzeniem w krawężnik. „Wskakiwanie samochodu na krawężnik jest raczej skutkiem niż przyczyną” potwierdza tweet zespołu:

 

Lewis Hamilton wystartuje w najlepszym przypadku z 14. miejsca w niedzielę o 15:10 do GP Niemiec, chyba że zdecyduje się na wymianę elementów mechanicznych w swoim Mercedesie.

0 Zobacz komentarze)