Zatem przejście na opony 2020 czy konserwacja gumy 2019? To najważniejsze pytanie, które wyłania się z tradycyjnych testów posezonowych w Abu Zabi.
Pirelli miało nadzieję, że sprzyjające warunki jazdy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich pozwolą 10 zespołom startującym lepiej docenić jakość i ulepszenia zapewniane przez nowe produkty Pirelli.
Ale werdykty pozostały ostrożne, a nawet mieszane. Do tego stopnia, że nie jest wykluczone, że opony na rok 2020 po prostu odłoży się do szafy.
« Zespoły udostępniały swoje dane telemetryczne na koniec każdego dnia testów– zwierzyła się Isola w ostatnich dniach Yas Marina. Oczywiście przeprowadzimy analizę po naszej stronie. Chcemy zbadać reprezentatywne sztafety i wyciągnąć niezbędne wnioski.
Nie mamy dużo czasu, decyzja musi zostać podjęta do poniedziałku 9 grudnia, ponieważ musimy wybrać mieszanki na Grand Prix Australii i Bahrajnu 2020, a także oczywiście zimowe testy w Barcelonie ".
Jeśli włoski urzędnik twierdzi, że tak nie jest « Nie ma problemu » chcąc zatrzymać opony na rok 2019, chętnie przyznaje, że szkoda byłoby „ zobacz, jak rok rozwoju poszedł na marne „. „ Jeśli opony na rok 2020 nie spełnią oczekiwań, musimy zrozumieć, dlaczego tak nie jest i zobaczyć, gdzie możemy ulepszyć proces rozwoju „, wyjaśniła Isola.
W chwili pisania tego tekstu opony zatwierdzone na przyszły rok to gumy i mieszanki na sezon 2020. Jeśli jednak zespoły będą chciały zdecydować się na utrzymanie status quo, FIA nie sprzeciwi się głosowaniu. aby przechylić szalę, większość 70%, czyli 7 z 10 zespołów, musi się zjednoczyć w kierunku opon na rok 2019.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)