Lotus zapewnił, że ma jednomiejscowy skuteczny i podium Kimi Räikkönena oraz Romain Grosjean na obwodzie Sakhir sugerują toEnstone nie mylił się. Brytyjski zespół wykorzystał testy w Mugello, aby skoncentrować się na pracy nad zawieszeniami, co nie przeszkodziło Romainowi Grosjeanowi w ustanowieniu najlepszego czasu z trzech dni testów. „Pakiet (Barcelona) będzie zawierał zmienione wersje przednich i tylnych bębnów, przedniego błotnika i podwozia”., wyjaśnia James Allison. „Żaden z tych elementów nie został wykorzystany w Mugello, ale spodziewamy się, że wkrótce pojawią się one podczas piątkowej sesji. Naszym głównym celem w Mugello była odpowiedź na fundamentalne pytania dotyczące konstrukcji zawieszenia. Nie chodziło tu tylko o sprężynę czy stabilizator, ale o porównanie dwóch kompletnych konstrukcji zawieszenia. Pytaniem było, czy projektując samochód, podążamy we właściwym kierunku. »
O ile wyjazd do Włoch okazał się dla Erica Boulliera i jego ludzi przekonujący, to dopiero Grand Prix Hiszpanii pozwoli nam obserwować prawdziwy postęp zespołów. Dlatego dyrektor techniczny Lotus pozostaje ostrożny, jeśli chodzi o czasy osiągnięte w Mugello. „Niekoniecznie powiedziałbym, że ponieważ byliśmy konkurencyjni w Mugello, będziemy konkurencyjni wobec wszystkich innych. Bardzo różni się od torów, na których zwykle jeździmy i nie wiemy, jakie były cele pozostałych zespołów we Włoszech. To powiedziawszy, zawsze miło jest być na szczycie peletonu, a nie na dole, a osiągi E20 są zawsze równie zachęcające, niezależnie od toru. Dobrze wyglądamy na torach z wymagającymi aerodynamicznie zakrętami, na ściernych nawierzchniach i w ponadprzeciętnych temperaturach. Te elementy powinniśmy znaleźć w Barcelonie, więc miejmy nadzieję, że trend się utrzyma. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)