Podczas nadawania obrazów przyszłości jednomiejscowy Lotusa większość obserwatorów skupiła się na szczególnie oryginalnym przodzie E22. „Podzielona” na dwie części o różnej wielkości kufa ta rodziła pewne pytania. Nick Chester, dyrektor techniczny zespołuEnstone, chciałbym wyjaśnić sytuację. „ Jak wiecie, przeszliśmy wszystkie niezbędne testy zderzeniowe i jesteśmy pewni, że nasz projekt spełnia wszystkie wymagania FIA. » wyjaśnia Chester na stronie internetowej Lotus F1 Zespół. „Obraliśmy innowacyjny kierunek, inny niż inne zespoły. Tam, gdzie istnieje tak duża różnorodność projektów, zawsze pojawiają się dyskusje, ale pozostajemy skupieni i zrelaksowani. »
Omawia także nieobecność zespołu w Jerez i możliwe konsekwencje. „Zawsze ciekawie jest zobaczyć, jakie rozwiązania mają inne zespoły. Oczywiście nie widać pod nadwoziem samochodów, gdzie odbywa się większość prac projektowych, ale nadal interesujące jest zobaczenie różnych pakietów aerodynamicznych w innych jednomiejscowych pojazdach. Przyjrzymy się różnym opcjom nadwozia. Jak widzimy, w Jerez istnieje wiele różnych rozwiązań. Spodziewaliśmy się radykalnej zmiany przepisów. Wydaje się, że istnieją rozwiązania eleganckie i takie, które zdecydowanie nie wyglądają tak dobrze! Jesteśmy bardzo zadowoleni z kierunku, jaki obraliśmy i bardzo ciekawie będzie zobaczyć, jak samochody radzą sobie, gdy wyjdziemy na tor, aby rywalizować z konkurencją. »
Lotus będzie obecny na spotkaniu w Bahrajnie, które odbędzie się w dniach 19–22 lutego.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)