Paul Hembery, dyrektor sportowy Pirelli, przyznał w wywiadzie dla: Autosprint że producent F1 nie miałbym nic przeciwko załóż szersze opony w przyszłych jednomiejscowych pojazdach. Te bardziej imponujące koła, takie jak F1 z lat 1970., mogłyby to zrobić ich przybycie w 2017 roku gdzie badane jest nowe rozporządzenie mające na celu ulepszenie przedstawienia.
„Rozmawialiśmy z Charliem (Whitingiem, dyrektorem wyścigowym FIA), ponieważ zawsze jesteśmy otwarci na potrzeby sportu. Bardzo trudno będzie wyprodukować całkowicie nową oponę w 2016 roku, bardziej realistyczne jest myślenie o roku 2017. Jest to również równoznaczne z końcem naszego kontraktu.”, skomentował Paul Hembery naszym włoskim kolegom.
Bernie Ecclestone nadal rozważa zastąpienie zbyt dyskretnego 6-litrowego turbo/hybrydowego silnika V1.6 mocniejszym i głośniejszym silnikiem, również wyposażonym w technologię hybrydową. Ale od tego czasu wszystkie aspekty są badane Opony 18 cali został już przetestowany podczas prywatnej sesji testowej w lipcu ubiegłego roku na torze Silverstone (Wielka Brytania).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)