F1 formalizuje współpracę z Netfliksem

Jak ogłoszono w numerze 2148 AUTOtygodniowo, Formuła 1 i Netflix, globalny gigant zajmujący się streamingiem, łączą siły, aby wypuścić 10-odcinkowy serial dokumentalny, który będzie dostępny od początku 2019 roku.

opublikowany 24/03/2018 à 06:08

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

F1 formalizuje współpracę z Netfliksem

Twórcy programu będą mieli uprzywilejowany dostęp za kulisy najwyższej kategorii sportów motorowych i jego głównych graczy: kierowców, szefów zespołów, ale także wyższej kadry kierowniczej Grupy Formuły XNUMX.

Producentem odcinków będzie Brytyjczyk James Gay Rees, mający już na koncie filmy Senna (2010) i Amy (2015), dokument o piosenkarce Amy Winehouse, za który zdobył między innymi Oscara.

« La Formuła 1 to sport globalny, a my zmieniamy jego pozycję na markę medialną i rozrywkową, powiedział Sean Bratches, dyrektor handlowy F1. Umowa z Netfliksem umożliwi serializację fascynującej historii rozgrywającej się za kulisami sezonu Grand Prix. Będzie to pierwsza impreza dla fanów tej dyscypliny i ma także przyciągnąć nową publiczność. »

« Partnerstwo z Formułą 1 wzmacnia nasz cel, jakim jest współpraca z globalnymi markami i partnerami w celu wyprodukowania najlepszego serialu, w którym scenariusz nie jest pisany z góry – dodał Bela Bajaria, wiceprezes ds. treści w Netfliksie.

Ekipy filmowe już ciężko pracują w Melbourne; udało nam się je przekroczyć z boku Zespół Haas F1 z którym pracują podczas weekendu Grand Prix Australii.

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)