Jest to niewątpliwie nowy, kluczowy krok na drodze, który powinien doprowadzić w najbliższej przyszłości do zorganizowania pierwszego Grand Prix Arabii Saudyjskiej.
La Formuła 1 właśnie ogłosiło podpisanie dużej umowy sponsorskiej z saudyjską firmą naftową Saudi Aramco.
W komunikacie prasowym przesłanym przez Liberty Media stwierdza się, że Aramco i F1 będą współpracować, aby „ zidentyfikować sposoby rozwoju i promowania biopaliw, poprawić wydajność silników i zachęcać do pojawiania się nowych technologii mobilności ".
Umowa między obiema stronami przewiduje również, że Aramco będzie sponsorem tytularnym Grand Prix Hiszpanii, Węgier i Stanów Zjednoczonych w 2020 r. oraz zapewni silną widoczność reklam na większości torów w kalendarzu.
« Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Formułą 1, która oferuje globalną wizytówkę dzięki milionom fanów na całym świecie– skomentował Amin H. Nasser, dyrektor generalny Saudi Aramco. Jako światowy lider w dziedzinie dostaw energii i innowacji mamy ambicję znalezienia zrównoważonych i nowych rozwiązań, aby wprowadzić w życie jeszcze bardziej wydajne i przyjazne dla środowiska silniki. ".
Pod koniec 2019 r. F1 ujawniła swoje ambicje, aby do 2030 r. zapewnić neutralny ślad węglowy, podczas gdy Arabia Saudyjska od kilku miesięcy pracowała nad tym, aby wkrótce zorganizować Grand Prix Formuły 1 w Qiddiya, w sercu ogromnego kompleksu poświęconego rozrywce i położony około czterdziestu od stolicy Riyadu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)