FIA zapewnia wyjaśnienia regulacyjne przed Austrią

FIA wydała kilka dyrektyw technicznych przed rozpoczęciem sezonu 2020 w Austrii.

opublikowany 17/06/2020 à 17:09

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

FIA zapewnia wyjaśnienia regulacyjne przed Austrią

FIA wydała szereg dyrektyw technicznych przed rozpoczęciem roku szkolnego o godz czerwony Byk Pierścień w Austrii na początku lipca, a w ciągu kilku dni w Spielbergu odbędą się dwa wyścigi.

W związku z tym organ zarządzający przesłał do stajni kilka dokumentów dotyczących w szczególności systemy odzyskiwania energii (ERS) hybrydowych układów napędowych oraz nowy limit zużycia oleju, ustalony na 0,3 litra na 100 km w 2020 r. (w porównaniu do 0,6 litra w ostatnich latach).

Dyrektywa TD/018-20 opisuje zatem moment instalacji nowego szyfrowanego czujnika prądu w celu najlepszego pomiaru mocy ERS. Wprowadzanie systemu będzie następowało stopniowo, gdyż początkowo będzie dotyczyło wyłącznie kierowców zespołów fabrycznych oraz kierowców zespołów, które zakończyły rozgrywki w trójce ostatnich mistrzostw Producentów. Reszta zarządu dołączy później.

Dyrektywa TD/019-20 określa, w jaki sposób będą przeprowadzane federalne kontrole obniżonego zużycia oleju. Niektórzy szybko zinterpretowali te szczegóły regulacyjne jako pierwsze konkretne przejawy prywatnego, tajnego i kontrowersyjnego porozumienia zawartego zeszłej zimy pomiędzy FIA a Ferrari o włoskim śmigle w specyfikacji na 2019 rok.

Maranello w rzeczywistości był zaangażowany w pomoc Federacji „poprawić monitorowanie wszystkich silników Formuła 1 ».

0 Zobacz komentarze)