FIA wydała szereg dyrektyw technicznych przed rozpoczęciem roku szkolnego o godz czerwony Byk Pierścień w Austrii na początku lipca, a w ciągu kilku dni w Spielbergu odbędą się dwa wyścigi.
W związku z tym organ zarządzający przesłał do stajni kilka dokumentów dotyczących w szczególności systemy odzyskiwania energii (ERS) hybrydowych układów napędowych oraz nowy limit zużycia oleju, ustalony na 0,3 litra na 100 km w 2020 r. (w porównaniu do 0,6 litra w ostatnich latach).
Dyrektywa TD/018-20 opisuje zatem moment instalacji nowego szyfrowanego czujnika prądu w celu najlepszego pomiaru mocy ERS. Wprowadzanie systemu będzie następowało stopniowo, gdyż początkowo będzie dotyczyło wyłącznie kierowców zespołów fabrycznych oraz kierowców zespołów, które zakończyły rozgrywki w trójce ostatnich mistrzostw Producentów. Reszta zarządu dołączy później.
Dyrektywa TD/019-20 określa, w jaki sposób będą przeprowadzane federalne kontrole obniżonego zużycia oleju. Niektórzy szybko zinterpretowali te szczegóły regulacyjne jako pierwsze konkretne przejawy prywatnego, tajnego i kontrowersyjnego porozumienia zawartego zeszłej zimy pomiędzy FIA a Ferrari o włoskim śmigle w specyfikacji na 2019 rok.
Maranello w rzeczywistości był zaangażowany w pomoc Federacji „poprawić monitorowanie wszystkich silników Formuła 1 ».
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)