FIA wysyła nową dyrektywę dotyczącą silników przed Interlagos

Federacja powtarza, że ​​smary nie mogą być wykorzystywane jako paliwo w celu uzyskania większej mocy z hybryd V6 z turbodoładowaniem. 

 

opublikowany 14/11/2019 à 17:44

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

FIA wysyła nową dyrektywę dotyczącą silników przed Interlagos

To przyjazne przypomnienie wysyłane do stajni w dowolnym celu. Dwa tygodnie po dyrektywie technicznej dotyczącej przepływomierza obecnych śmigieł, która spowodowała zapalenie proszku w Austin, FIA przedstawiła nowe wyjaśnienia regulacyjne dotyczące projektu silnika przed Grand Prix Brazylii. 

Cel: przypomnienie ludziom, że w komorze spalania obecnych paliw zabrania się spalania czegokolwiek innego niż benzyna. Od kilku lat niektóre zespoły podejrzewa się o wykorzystywanie oleju silnikowego jako paliwa w celu uzyskania dodatkowej mocy, szczególnie w ostatniej fazie kwalifikacji. 

FIA już zareagowała, zmniejszając tolerancję zużycia oleju na 100 kilometrów do 0,6 l w 2018 r. Limit, który w przyszłym roku również zostanie obniżony do 0,3 l. Jednak podejrzenia pozostają, podsycane występami Ferrari po wakacyjnej przerwie.  

Łatwo zinterpretować to ostrzeżenie jako nowe ostrzeżenie wobec Scuderii, której jednostka napędowa pozostaje przedmiotem najdzikszych plotek, ale nie dajmy się zwieść: wszystkie zespoły” zrób granice ”, by użyć słów producenta silnika i flirtować z legalnością w ich ciągłym dążeniu do wydajności. To jest DNA F1

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz