FIA i FIM zadowolone z pracy w Barcelonie

Prace podjęte niedawno na torze Circuit de Barcelona-Catalunya uzyskały aprobatę Charliego Whitinga, dyrektora wyścigów F1 i delegata ds. bezpieczeństwa FIA, a także Franco Unciniego, menedżera ds. bezpieczeństwa FIM, Międzynarodowej Federacji Motocyklowej.

Scena Grand Prix Hiszpanii F1 i Grand Prix Katalonii MotoGP przeszła kilka zmian, w tym poszerzenie drogi ewakuacyjnej na zakręcie 13 toru motocyklowego i odnowienie nawierzchni toru. Cel: znaleźć najlepszą możliwą równowagę pomiędzy dwiema głównymi dyscyplinami.

opublikowany 01/02/2018 à 13:43

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

FIA i FIM zadowolone z pracy w Barcelonie

Prace podjęte niedawno na torze Circuit de Barcelona-Catalunya uzyskały akceptację dyrektora wyścigu Charliego Whitinga F1 i delegat ds. bezpieczeństwa FIA, a także Franco Uncini, menedżer ds. bezpieczeństwa FIM, Międzynarodowej Federacji Motocyklowej.

Teatr Grand Prix Hiszpanii F1 i Grand Prix Katalonii MotoGP przeszedł kilka zmian, w tym poszerzenie drogi ewakuacyjnej na zakręcie 13 trasy motocyklowej i wymianę nawierzchni toru. Cel: znaleźć najlepszą możliwą równowagę pomiędzy dwiema głównymi dyscyplinami.

Prace, które doprowadziły do ​​zaprzestania wszelkich zawodów w styczniu 2018 r., weszły w końcową fazę, w szczególności wraz z instalacją anten czasowych. W ramach przygotowań do ponownego otwarcia w tę sobotę malowane są również tory wyścigowe i krawężniki.

Kierowcy Formuły 1 odkryją zmiany za kilka tygodni, wraz z oficjalnymi zimowymi testami rozpoczynającymi się 26 lutego. Ich dwukołowi odpowiednicy doświadczą tych nowych funkcji podczas dwóch dni testów zaplanowanych na miesiąc przed Grand Prix Katalonii. 

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz