Prace podjęte niedawno na torze Circuit de Barcelona-Catalunya uzyskały akceptację dyrektora wyścigu Charliego Whitinga F1 i delegat ds. bezpieczeństwa FIA, a także Franco Uncini, menedżer ds. bezpieczeństwa FIM, Międzynarodowej Federacji Motocyklowej.
Teatr Grand Prix Hiszpanii F1 i Grand Prix Katalonii MotoGP przeszedł kilka zmian, w tym poszerzenie drogi ewakuacyjnej na zakręcie 13 trasy motocyklowej i wymianę nawierzchni toru. Cel: znaleźć najlepszą możliwą równowagę pomiędzy dwiema głównymi dyscyplinami.
Prace, które doprowadziły do zaprzestania wszelkich zawodów w styczniu 2018 r., weszły w końcową fazę, w szczególności wraz z instalacją anten czasowych. W ramach przygotowań do ponownego otwarcia w tę sobotę malowane są również tory wyścigowe i krawężniki.
Kierowcy Formuły 1 odkryją zmiany za kilka tygodni, wraz z oficjalnymi zimowymi testami rozpoczynającymi się 26 lutego. Ich dwukołowi odpowiednicy doświadczą tych nowych funkcji podczas dwóch dni testów zaplanowanych na miesiąc przed Grand Prix Katalonii.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)