Odwilż w rozwoju turbo/hybrydowego silnika V6 o pojemności 1.6 l została potwierdzona przez FIA w piśmie wysłanym do zespołów. Po długich dyskusjach, które doprowadziły do jednomyślności, Federacja oparła się na nieprecyzyjności regulaminu, który nie podaje dokładnej daty homologacji silnika.
Na tę słabość po raz pierwszy zwrócił uwagę James Allison, dyrektor techniczny firmy Stabilny Ferrari, pozwoliło FIA na zniesienie zamrożenia rozwoju jednostek napędowych. Ta swoboda powinna pozwolić Ferrari i Renault aby zmniejszyć opóźnienie w bloku Mercedes.
Honda jest jednak największym przegranym tej decyzji. Jeśli Mercedes będzie mógł kontynuować rozwój, japońska marka będzie musiała zatwierdzić swój silnik przed końcem lutego, ze względu na status nowego producenta.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)