Od pierwszych testów kierowcy korzystają ze strefy dojazdowej 8. zakrętu czerwony Byk Zadzwoń, przekraczając granice toru ze wszystkimi czterema kołami na zewnątrz, podczas gdy dozwolone są tylko dwa. Dlatego stewardzi musieli kilkakrotnie odwoływać wyścigi podczas kwalifikacji, co zmusiło samochody do ponownego uruchomienia przed nową próbą. Przed rozpoczęciem Grand Prix Austrii FIA chciała wyjaśnić sprawę.
Charlie Whiting, dyrektor wyścigowy Federacji, wydał zawiadomienie mające na celu zapewnienie przestrzegania ograniczeń toru pod groźbą kar. „Podczas wyścigu każdy kierowca, który opuści tor w ósmym zakręcie w widoczny sposób zyskując przewagę, zostanie poddany dochodzeniu przez stewardów. Na przykład nie pozwolimy kierowcy zjechać z toru na zakręcie 8 przed wyprzedzeniem innego kierowcy na zakręcie 8. Kierowcy, którzy kilkakrotnie opuszczali tor w tym miejscu, również zostaną objęci dochodzeniem. Kierowcy mogą wjechać na tor wyłącznie po przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa i nie narażając się na uprzywilejowanie. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)