FIA wyjaśnia zasady dotyczące manewrów hamowania defensywnego

Po epizodzie defensywnego manewru Maxa Verstappena FIA doprecyzowała przepis na marginesie Grand Prix Stanów Zjednoczonych.

opublikowany 22/10/2016 à 19:51

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

FIA wyjaśnia zasady dotyczące manewrów hamowania defensywnego

Dopiero notatka przesłana do stajni wyjaśniła zasady dotyczące „manewrów obronnych”. Kilka odcinków w sezonie, zwłaszcza z Max Verstappen w Japonii stoi Lewis Hamilton najwyraźniej popchnęli FIA do ponownego rozważenia tej części przepisów.

„Artykuł 27.5 Regulaminu sportowego stanowi, że: „Żaden samochód nie może być prowadzony w sposób, który mógłby być potencjalnie niebezpieczny dla innych kierowców. Ponadto art. 27.8 ust. XNUMX zabrania wszelkich manewrów, które mogą przeszkadzać innym kierowcom, takich jak jakakolwiek nienormalna zmiana kierunku.

Wiedząc o tym i z wyjątkiem wszelkich manewrów dozwolonych w artykule 27.6, zmiana kierunku podczas hamowania, która skutkuje koniecznością wykonania przez innego kierowcę manewru omijania, zostanie uznana za nienormalną, a zatem potencjalnie niebezpieczną dla innych pilotów. Można to zgłosić komisarzom. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz