FIA zwiększa elastyczność tylnego skrzydła

Bardziej rygorystyczne testy zostaną przeprowadzone w połowie czerwca, aby wzmocnić sztywność tylnych błotników po krytyce Red Bulla RB16B ze strony Mercedesa.

opublikowany 12/05/2021 à 14:42

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

FIA zwiększa elastyczność tylnego skrzydła

Powtarzający się temat w Formuła 1 W dzisiejszych czasach sztywność skrzydeł ponownie znalazła się w centrum uwagi Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA). AUTOMATYCZNYtygodniowo rzeczywiście otrzymał potwierdzenie istnienia dyrektywy technicznej przesłanej zespołom przez FIA na początku tygodnia.

Dokument podpisany przez Nikolasa Tombazisa, dyrektora technicznego FIA, szczegółowo opisuje serię nowych, bardziej rygorystycznych testów, które mają zapewnić, że tylne skrzydła nie odkształcą się zbytnio pod wpływem prędkości i ciśnienia docisku aerodynamicznego.

Stajnie mają czas do 15 czerwca na dostosowanie się, czyli przed Grand Prix Francji (27 czerwca).

Procedura ta ma miejsce kilka dni po podejrzanych komentarzach ze strony Mercedes przeciwko elastyczności tylnego skrzydła czerwony Byk de Max Verstappen w Barcelonie (Hiszpania). Christian Horner nie był pod wrażeniem.

„FIA jest zadowolona z naszych jednomiejscowy, przeszła wszystkie kontrole, które są dość surowe” ogłosił główny zespół angielski w niedzielę po Grand Prix Hiszpanii.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)