Powtarzający się temat w Formuła 1 W dzisiejszych czasach sztywność skrzydeł ponownie znalazła się w centrum uwagi Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA). AUTOMATYCZNYtygodniowo rzeczywiście otrzymał potwierdzenie istnienia dyrektywy technicznej przesłanej zespołom przez FIA na początku tygodnia.
Dokument podpisany przez Nikolasa Tombazisa, dyrektora technicznego FIA, szczegółowo opisuje serię nowych, bardziej rygorystycznych testów, które mają zapewnić, że tylne skrzydła nie odkształcą się zbytnio pod wpływem prędkości i ciśnienia docisku aerodynamicznego.
Stajnie mają czas do 15 czerwca na dostosowanie się, czyli przed Grand Prix Francji (27 czerwca).
Procedura ta ma miejsce kilka dni po podejrzanych komentarzach ze strony Mercedes przeciwko elastyczności tylnego skrzydła czerwony Byk de Max Verstappen w Barcelonie (Hiszpania). Christian Horner nie był pod wrażeniem.
„FIA jest zadowolona z naszych jednomiejscowy, przeszła wszystkie kontrole, które są dość surowe” ogłosił główny zespół angielski w niedzielę po Grand Prix Hiszpanii.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)