Chcesz przekonać dużych producentów do podpisania umowy, która jego zdaniem jest jedynym sposobem na powstrzymanie kryzysu i umożliwienie tworzenia nowych zespołów? Prodrive, Lola Cars i US GPF1 mówią, że są zainteresowane przyjęciem projektu? aby dołączyć do grona Mistrzostw Świata, Max Mosley zdecydował się wykluczyć pensje pilotów i koszty marketingu.
Niezbędny środek, aby przekonać najpotężniejsze zespoły, których budżety pilotażowe przekraczają już 15 milionów euro. Mosley chce, aby zespoły zmieniły to radykalne ograniczenie kosztów przed rozpatrzeniem przez Radę Światową 29 kwietnia, w tym samym miejscu, w którym pojawi się McLaren za aferę kłamstw.
Należy pamiętać, że w przypadku podziału w zespołach pomiędzy za i przeciw, osoby, które zdecydowały się na podpisanie kontraktu, skorzystają z pewnej swobody technicznej w zakresie rozwoju silnika i aerodynamiki, aby móc konkurować z zespołami, które zdecydowały się kontynuować pod prądem reżimu. Doszlibyśmy wtedy do a F1 przy dwóch prędkościach, których główni producenci obecnie nie chcą brać pod uwagę.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)