W ten czwartek Virgin Racing VR01 nie przejechała zbyt wiele ze względu na utratę przedniego skrzydła przez Timo Glocka, po tym jak ten ostatni przejechał przez krawężnik. W ciągu dwóch dni w Jerez samochód zespołu Johna Bootha i Nicka Wirtha przejechał tylko jedenaście okrążeń, co stanowi niewielką liczbę, biorąc pod uwagę, że większość kierowców przekroczyła sto okrążeń w ciągu jednego dnia.
Dlatego debatuje się nad „wirtualnym” projektem VR01. Właściwie to ona jest pierwsza jednomiejscowy nie przechodząc przez etap w tunelu aerodynamicznym, został całkowicie przemyślany, zaprojektowany, opracowany i przetestowany przy użyciu CAD (projektowanie wspomagane komputerowo). Wiedząc, że sukces A Formuła 1 polega na jego zdolności do przecinania powietrza, wielu graczy w najwyższej kategorii samochodów jednomiejscowych kwestionuje proces stosowany przez Virgin Racing.
Adrian Newey, często uważany dziś za jednego z najlepszych projektantów F1, uważa, że tunel aerodynamiczny jest nadal niezbędny w rozwoju jednomiejscowych bolidów. „ To inna ścieżka i osobiście uważam, że w tej chwili nadal musimy połączyć jedno i drugie (CAD i tunel aerodynamiczny, przyp. red.), przyznaje dyrektor techniczny ds Red Bull Racing. Ale może ich samochód będzie działał dobrze i będę musiał zrewidować swoją opinię. »
W czwartek Virgin Racing musiało przedwcześnie zakończyć dzień testów z powodu utraty przedniego skrzydła VR01. Oczekuje się, że w najbliższy piątek Lucas di Grassi wyjedzie na tor przed popołudniem, a Virgin Racing będzie oczekiwać na dostawę części zamiennych w celu odbudowy samochodu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)