Nowy Williams FW41 łowi podczas wchodzenia w zakręt

Paddy Lowe przyznaje, że najnowszy nabytek warsztatów Williamsa ma problemy z pokonywaniem zakrętów, ale dyrektor techniczny czcigodnego brytyjskiego zespołu nie ma wątpliwości co do jego potencjału rozwojowego.

opublikowany 12/03/2018 à 15:56

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Nowy Williams FW41 łowi podczas wchodzenia w zakręt

Zespół Gaj był stosunkowo dyskretny podczas dwóch tygodni zimowych testów w Barcelonie. Lance Stroll i Siergiej Sirotkin tak naprawdę nie ustalili czasu w Katalonii za kierownicą samochodu, który został gruntownie przerobiony pod względem aerodynamicznym w porównaniu do swojego poprzednika.

„Podczas tych testów testowaliśmy wiele rzeczy, a obecne ograniczenia samochodu dotyczą wchodzenia w zakręty i stabilności., wyjaśnia Lowe. Często tak się dzieje w przypadku nowości jednomiejscowy ale zjawisko to jest szczególnie widoczne w naszym programie testowym.

Jeśli uda nam się poczynić postępy w tym obszarze, będziemy w stanie znacznie poprawić nasze wyniki czasowe, ponieważ inne aspekty samochodu działają bardzo dobrze.

Tego typu problem wiąże się z ważnym czynnikiem aerodynamicznym, ale rozwiązania obejmują wszystko, od zawieszenia po opony. To zawsze pytanie wielowymiarowe. »

Pomimo tego nieśmiałego wprowadzenia Claire Williams chciałaby, aby zespół, którym zarządza, walczył za trzema „wielkimi facetami”, którymi są Mercedes, Ferrarii czerwony Byk po zajęciu piątego miejsca w zeszłym roku.

„Mam nadzieję, że będziemy walczyć o czwarte miejsce, powiedziała. Zawsze dążymy do poprawy. To będzie trudne. Renault wygląda na przykład bardzo solidnie. Mam nadzieję, że będziemy mieli dobre wyścigi i że będziemy walczyć. »

0 Zobacz komentarze)

Paul Ricard – C2 PCCF 2024