Zespół Gaj był stosunkowo dyskretny podczas dwóch tygodni zimowych testów w Barcelonie. Lance Stroll i Siergiej Sirotkin tak naprawdę nie ustalili czasu w Katalonii za kierownicą samochodu, który został gruntownie przerobiony pod względem aerodynamicznym w porównaniu do swojego poprzednika.
„Podczas tych testów testowaliśmy wiele rzeczy, a obecne ograniczenia samochodu dotyczą wchodzenia w zakręty i stabilności., wyjaśnia Lowe. Często tak się dzieje w przypadku nowości jednomiejscowy ale zjawisko to jest szczególnie widoczne w naszym programie testowym.
Jeśli uda nam się poczynić postępy w tym obszarze, będziemy w stanie znacznie poprawić nasze wyniki czasowe, ponieważ inne aspekty samochodu działają bardzo dobrze.
Tego typu problem wiąże się z ważnym czynnikiem aerodynamicznym, ale rozwiązania obejmują wszystko, od zawieszenia po opony. To zawsze pytanie wielowymiarowe. »
Pomimo tego nieśmiałego wprowadzenia Claire Williams chciałaby, aby zespół, którym zarządza, walczył za trzema „wielkimi facetami”, którymi są Mercedes, Ferrarii czerwony Byk po zajęciu piątego miejsca w zeszłym roku.
„Mam nadzieję, że będziemy walczyć o czwarte miejsce, powiedziała. Zawsze dążymy do poprawy. To będzie trudne. Renault wygląda na przykład bardzo solidnie. Mam nadzieję, że będziemy mieli dobre wyścigi i że będziemy walczyć. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)