Produkcja telewizyjna chce w 2019 roku wprowadzić innowacje dzięki obliczeniom w czasie rzeczywistym

Ross Brawn ujawnił trzy narzędzia statystyczne, które mogą być widoczne dla widzów od 2019 roku, a nawet prosi fanów o wyrażenie opinii w Internecie.

opublikowany 02/12/2018 à 14:40

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Produkcja telewizyjna chce w 2019 roku wprowadzić innowacje dzięki obliczeniom w czasie rzeczywistym

To nie umknęło Wam, w 2018 roku telewizyjna produkcja Grand Prix im Formuła 1 zaproponował całkowitą zmianę grafiki. Następnie, w połowie sezonu, na ekranach pojawiły się dane dotyczące średniej prędkości na zakrętach. To urządzenie jest dostarczane przez Serwis internetowy Amazon (AWS), oddział słynnego sklepu internetowego Amazon i dedykowany usługom chmurowym dla firm.

Związek między amerykańskim członkiem GAFA a F1 zostaje wzmocniony na przyszły sezon dzięki dodaniu zmieniających się statystyk. Piątek, Ross Brawn był gościem konferencji prasowej AWS. Ujawniono dyrektora ds. sportów motorowych Liberty Media trzy narzędzia że Zarząd Formuły 1 (FOM, odpowiedzialny za rejestrację wyścigów) mógłby nadawać do woli w 2019 roku.

1. Prawdopodobieństwo przekroczenia
Jakie szanse ma kierowca, który obroni swoje stanowisko? Czy auto, które bierze na siebie aspiracje, na pewno uda się wyprzedzić? Jeśli tak, czy atak będzie odbywał się po wewnętrznej czy zewnętrznej stronie tury? Ten wykres zawiera wszystkie odpowiedzi na te pytania. Uważaj, to szybko mija!

 

 

2. Stan samochodu
Nawet jeśli łączność radiowa może pozwolić na dowiedzenie się więcej, widzowi nie jest łatwo uświadomić sobie stan jednomiejscowy podczas lekarza rodzinnego. Wykres ten pozwoli Ci poznać w czasie rzeczywistym temperaturę opon, ich degradację, a także temperaturę płynu chłodzącego i oleju.

 

 

3. Przerwa pomiędzy pit stopami
Najbardziej złożona grafika dla nowicjusza jest jednocześnie najbardziej strategiczna dla fana. Dzięki sprytnym kalkulacjom można byłoby wiedzieć, czy kierowca wyprzedzi przeciwnika dzięki przesuniętemu pit-stopowi. Nie musimy już więc gorączkowo czekać na zjazd z pit-stopu, aby ekscytować się (lub złościć) wyprzedzaniem związanym ze zmianą opon.

 

 

Co o tym sądzisz?
Najlepszą częścią tej historii jest propozycja Rossa Brawna i AWS. Fani mogą wyrazić swoją opinię poprzez głosowanie internetowe. Przejdź do tej strony (tylko w języku angielskim), aby wyrazić swoją opinię.

 

0 Zobacz komentarze)