Renault Sport F1 Zespół miał obiecujący początek sezonu, kończąc Grand Prix Australii tuż za punktami. Jeśli sezon 2016 jest dla Losange okresem przejściowym po późnym przejęciu Lotus w zeszłym roku, to ludzie z Viry-Châtillon iEnstone pracują razem, aby jak najszybciej wrócić na czoło.
Prace rozwojowe będą w szczególności obejmować przyjęcie nowego przedniego skrzydła na potrzeby Grand Prix Bahrajnu rozgrywanego 3 kwietnia później Kevin Magnussen przetestował go podczas testów w Melbourne.
„Podejdziemy do rozwoju na dwóch frontach: silnik i podwozie”.” – wyjaśnił Bob Bell, dyrektor techniczny zespołu Renault Sport F1. „W pierwszej części roku skupimy się na silniku, mając jednocześnie tradycyjny program rozwoju podwozia. Zmiany aerodynamiczne będą pojawiać się w każdym wyścigu, podobnie jak nasi konkurenci, a następnie, gdy rozpoczniemy europejskie testy, dostarczą nam złożone elementy mechaniczne. Mamy solidny plan ulepszenia R.S.16, ale oczywiście będziemy musieli zrównoważyć nasze zasoby między przyszłym rokiem a naszymi ambicjami na ten sezon. »
Ambicje pozostają niejasne przez resztę roku, a większość wysiłków zespołu Renault Sport F1 będzie prowadzona z myślą o 2017 roku. „Uważam, że najpierw musimy lepiej zrozumieć, na czym stoimy w rankingach. Gdy tylko będziemy to wiedzieć, będziemy mogli usiąść i przeanalizować, co możemy osiągnąć przed końcem sezonu i jak się rozwijać, aby to osiągnąć. Dobrze rozumiemy samochód i nie tracimy czasu na zrozumienie deficytu wydajności. Dlatego celem jest wejście, zbadanie i znalezienie właściwej metody”.– sprecyzował Bob Bell.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)