Rozwiązanie Mario Illiena mające na celu zwiększenie głośności silników V6

Mario Illien, nowy inżynier Renault Sport F1, uważa, że ​​nie jest konieczna zmiana jednostek napędowych, aby uzyskać lepszy dźwięk w F1.

opublikowany 24/01/2015 à 11:28

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Rozwiązanie Mario Illiena mające na celu zwiększenie głośności silników V6

Liderzy F1 ciężko pracują, aby ożywić zainteresowanie społeczeństwa, które nie jest zbyt entuzjastycznie nastawione do nowych przepisów. Główną winą 6l V1.6 turbo/hybryda polega na braku hałasu, szkoda dla najważniejszej dyscypliny jednomiejscowych pojazdów pokonanych przez serie GP2 i GP3, które są jedynie mistrzostwami pomocniczymi.

Si poważnie rozważa się zmianę silnika, nowy inżynier Renault Sport F1 Mario Illien zatrudniony pod koniec ubiegłego roku uważa, że ​​ma rozwiązanie poprawiające poziom hałasu obecnych jednostek napędowych. „Ciśnienie nie uchodzi do atmosfery, ale do spalin. To właśnie tłumi hałas. Gdyby silnik wyszedł prosto, słyszelibyśmy znacznie lepiej”., wyjaśnił Szwajcar w Auto Motor und Sport.

Jednak wdrożenie takiego środka nie jest takie proste. „Korzyści z wyścigów byłyby mniejsze (w zależności od faz silnika). FIA prawdopodobnie obawiała się, że zostanie to wykorzystane do celów aerodynamicznych., dodał Mario Illien.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz