Mercedes F1 mógł tracić kilka dziesiątych na okrążeniu po rezygnacji z FRIC (połączonych układów zawieszenia), które zostało zakazane przez FIA przed Grand Prix Niemiec. Zespół Brackley opracowałby jeden z najbardziej wydajnych systemów w tej dziedzinie i dlatego mógłby być jedną z głównych ofiar tej decyzji. Niemniej jednak zespół Srebrnych Strzał pozostaje najlepszym kandydatem do zwycięstwa na Hockenheim.
Lewis Hamilton nie okazuje zainteresowania swoim wykonaniem jednomiejscowy, a zespoły były już w stanie dostosować się do tych zmian, uczestnicząc w testach na Silverstone. „Nie sądzę, żeby to wiele zmieniło. Możemy stracić czas w ten weekend, ale wszyscy stracą wydajność, jeśli wszystkie zespoły będą musiały to zdjąć. W przyszłym roku wszyscy będziemy musieli znacząco dostosować ustawienia. Ale powinniśmy mieć dobry punkt wyjścia, jeśli chodzi o symulator. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)