Zaangażowany w F1 en 1992, Minardi 191B, napędzany silnikiem V12 Lamborghini powierzono w szczególności Christianowi Fittipaldiemu i Gianniemu Morbidelliemu, Brazylijczykowi, który w Japonii zdobył jeden punkt.
Podwozie 003, którego najlepszym wynikiem w tym roku było ponownie 11. miejsce w Hiszpanii z Fittipaldi, zostało niedawno odrestaurowane przez Polo Storico marki Sant'Agata Bolognese i wróciło na tor z włoskim Mirko Bortolotti.
Oficjalny kierowca Lamborghini, obecny w GT3, głównie na Huracanach obsługiwanych przez Grasser Racing Team w Blancpain GT Series, mógł wśliznąć się na miejsce 191B podczas shakedownu zorganizowanego przez Lamborghini Squadra Corse i w obecności założyciela Stajnia Minardi, Giancarlo Minardi.
Przywrócenie obiektu wymagało siedmiu miesięcy pracy jednomiejscowy, od dawna wystawiany w muzeum Lamborghini, oraz blok silnika LE3512 V12, wymyślony wówczas przez inżyniera Mauro Forghieri, słynącego ze swojej przeszłości z Stabilny Ferrari.
>>>>> Zdjęcia Mirko Bortolotti za kierownicą Minardi-Lamborghini 191B <<<<
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)