Analiza techniczna F1 – Zawieszenia

Stéphane Chosse, aerodynamik i dyrektor studia inżynieryjnego Adess AG, wyjaśnia nam w tym tygodniu temat przedniego zawieszenia jednomiejscowych samochodów osobowych na rok 2022.

opublikowany 13/05/2022 à 09:00

Gautier uspokaja

0 Zobacz komentarze)

Analiza techniczna F1 – Zawieszenia

Tłumienie mechaniczne odzyskało kluczową rolę od czasu zniknięcia opon 13-calowych, których bardzo wysokie ścianki boczne eliminują wstrząsy © DPPI

Dostosowanie zawieszeń do głębokich modyfikacji Formuła 1 sezon ten został oczywiście w dużym stopniu uwzględniony przy opracowywaniu nowych przepisów. Oprócz nowych 18-calowych opon, gruntowna zmiana koncepcji aerodynamicznej samochodów jednomiejscowych doprowadziła do ewolucji systemów, w ramach ciągłej filozofii upraszczania i obniżania kosztów.

Avant tout, les systèmes hydrauliques ont été simplement bannis pour revenir à un fonctionnement purement mécanique. La complexité des systèmes de suspensions avait atteint des sommets en 2021, les équipes rivali

Gautier uspokaja

Dziennikarz MotoGP, Nascar, Rallye France, Endurance i Classic... Między innymi.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)