Lauda: Mercedes F1 stale uczy się o silnikach V6

Nowa hybryda z turbodoładowaniem 6 l V1.6 stanowi szczególnie trudne wyzwanie dla producentów zaangażowanych w F1. Niki Lauda ma nadzieję, że Mercedes skorzysta z zespołów swoich klientów.

opublikowany 03/01/2014 à 17:41

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Lauda: Mercedes F1 stale uczy się o silnikach V6

La F1 w tym roku wyrusza w nieznane wraz z nowymi przepisami zmuszającymi zespoły do ​​porzucenia silnika V8 na rzecz hybrydowego silnika V6 z turbodoładowaniem o pojemności 1.6 l, którego projekt i montaż wymagają intensywnych prac rozwojowych. Jak podkreśla Niki Lauda, ​​niezawodność wydaje się być głównym celem producentów silników na początku roku. „Ciągle uczymy się nowych rzeczy”., podkreśla niewykonawczy przewodniczący Mercedes AMG F1 w Auto Motor und Sport. „Musisz zwracać uwagę na takie rzeczy, jak ciśnienie hydrauliczne. Woda i olej muszą mieć określoną temperaturę, w przeciwnym razie wszystko zacznie działać. »

Trzykrotny mistrz świata ma nadzieję, że klienci zespołowi Williams, Force India i McLaren który w tym roku będzie napędzany niemiecką hybrydą V6 1.6 turbo, umożliwi zgromadzenie wystarczających danych, aby umożliwić konkurencyjny rozwój. „Cztery stajnie reprezentują cztery źródła informacji. Każdy ma swoje indywidualne problemy, ale zadbam o to, aby wszystko było poskładane w jedną całość, abyśmy mogli szybciej się uczyć. » Ponadto Austriak potwierdził, że pomimo spekulacji na temat opóźnień, zimowe testy rozpoczną się 28 stycznia w Jérez Renault. " Nic się nie zmieniło. Wszystko pozostaje w porządku zgodnie z planem na koniec stycznia, ale przed nami dużo pracy. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz