La F1 w tym roku wyrusza w nieznane wraz z nowymi przepisami zmuszającymi zespoły do porzucenia silnika V8 na rzecz hybrydowego silnika V6 z turbodoładowaniem o pojemności 1.6 l, którego projekt i montaż wymagają intensywnych prac rozwojowych. Jak podkreśla Niki Lauda, niezawodność wydaje się być głównym celem producentów silników na początku roku. „Ciągle uczymy się nowych rzeczy”., podkreśla niewykonawczy przewodniczący Mercedes AMG F1 w Auto Motor und Sport. „Musisz zwracać uwagę na takie rzeczy, jak ciśnienie hydrauliczne. Woda i olej muszą mieć określoną temperaturę, w przeciwnym razie wszystko zacznie działać. »
Trzykrotny mistrz świata ma nadzieję, że klienci zespołowi Williams, Force India i McLaren który w tym roku będzie napędzany niemiecką hybrydą V6 1.6 turbo, umożliwi zgromadzenie wystarczających danych, aby umożliwić konkurencyjny rozwój. „Cztery stajnie reprezentują cztery źródła informacji. Każdy ma swoje indywidualne problemy, ale zadbam o to, aby wszystko było poskładane w jedną całość, abyśmy mogli szybciej się uczyć. » Ponadto Austriak potwierdził, że pomimo spekulacji na temat opóźnień, zimowe testy rozpoczną się 28 stycznia w Jérez Renault. " Nic się nie zmieniło. Wszystko pozostaje w porządku zgodnie z planem na koniec stycznia, ale przed nami dużo pracy. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)