Lawrence Stroll: „F1 może pomóc ożywić markę”

Prezes wykonawczy Aston Martin, Lawrence Stroll, wyjaśnia znaczenie zaangażowania brytyjskiego producenta w Formułę 1 poza torem.

opublikowany 19/01/2021 à 11:48

Tulisa

0 Zobacz komentarze)

Lawrence Stroll: „F1 może pomóc ożywić markę”

Aston Martin wraca Formuła 1 w 2021 roku przejmując zespół Racing Point. Prezes wykonawczy marki Lawrence Przechadzka chce, aby Formuła 1 wywarła dodatkowy wpływ na markę. W tym celu kanadyjski biznesmen, który zainwestował osobiste środki w Astona Martina, chce komunikacji na uboczu.

Lawrence, jak ekscytujący jest powrót Astona Martina do stawki Formuły 1?

"Bardzo. Formuła 1 to niezwykle potężna platforma, która odegra kluczową rolę w ogólnej strategii Aston Martina, gdy staramy się napędzać biznes do przodu. To prawdziwie globalny sport, cieszący się ogromną rzeszą fanów, który naszym zdaniem może pomóc w odnowieniu marki i dalszym zwiększaniu jej atrakcyjności na całym świecie.

Sporty motorowe zawsze były ważną częścią historii Aston Martina, od samego początku i wszyscy z dumą możemy wzbogacić to dziedzictwo. Powrót Astona Martina do Formuły 1 po ponad 60 latach nieobecności to także przełomowy moment w historii tego sportu.

Jak ważna jest obecność Astona Martina w Formule 1?

Prosto i prosto – właśnie tam powinien znajdować się Aston Martin. To marka, która ma już na swoim koncie ogromny sukces w międzynarodowych sportach motorowych na wysokim poziomie m.in 24 godziny Le Mans – i teraz mamy okazję zapisać nową kartę w podręcznikach historii. To niezwykle ekscytująca perspektywa dla każdego, kto kocha markę Aston Martin, dla fanów Formuły 1 i samego sportu.

Aston Martin to dynamicznie rozwijająca się firma. Gdzie więc Formuła 1 wpisuje się w ogólną strukturę?

Jest to centralny element naszej strategii marketingowej i kluczowy element naszej działalności. Zespół Aston Martin Cognizant Formula One™ wniesie ze sobą nowe podejście i energię, poszerzając naszą atrakcyjność poza obecnych i zwykłych fanów Formuły 1.

Niezależnie od tego, czy chodzi o śledzenie wyników, poszerzanie naszej obecności na powstających platformach, takich jak e-sport, czy dostarczanie nowych, ekscytujących aktywacji, chcemy, aby ludzie siedzieli i zwracali na to uwagę. Formuła 1 to także doskonała prezentacja marki Aston Martin i niesamowitych samochodów, które produkujemy. Zademonstrujemy te powiązania pomiędzy Formułą 1 a samochodami drogowymi, szczególnie w przypadku naszej gamy silników centralnie, która zostanie wprowadzona na rynek w przyszłości.

Aston Martin to marka o ugruntowanej i historycznej pozycji. Co to wniesie do Formuły 1?

Wszyscy wiedzą, co reprezentuje Aston Martin – ale zespół Formuły 1 pozwoli nam przenieść esencję marki w nowe miejsca, opierając się na mocnych fundamentach położonych przez poprzednie iteracje zespołu. Chcemy przemawiać do nowej, szerszej publiczności, angażując ją nie tylko w zespół, ale także w samą Formułę 1.

Często wspominałeś o fanach Formuły 1. Czego więc mogą się spodziewać po tej nowej erze?

Chcę, żeby wiedzieli, że chcemy przybliżyć im serce tego zespołu i naszej podróży. Może się to wydawać banałem, ale zapewniam, że jest to poważna ambicja, nad którą w ciągu ostatnich 12 miesięcy włożono mnóstwo pracy.

Inwestujemy we wszystko, co robimy – zwłaszcza w takie obszary, jak media społecznościowe, aby opowiedzieć tę wspaniałą historię. Chcemy, żeby to był zespół dla wszystkich – poza sportem, ale pamiętający o oddanych kibicach, dzięki którym jesteśmy tu, gdzie jesteśmy dzisiaj. Aby to osiągnąć, będziemy musieli myśleć nieszablonowo.”

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz