Zorganizowana w środę w Sankt Petersburgu (Rosja) Rada Światowa Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA) była okazją do uporządkowania systemu superlicencji. W porównaniu z sezonem 2018 modyfikacje dotyczą serii jednomiejscowy.
Małe przypomnienie, aby uzyskać dostęp do Formuła 1, konieczne jest zdobycie 40 punktów na prawie jazdy w ciągu trzech lat. Kwota ta pozostaje nagrodą dla pierwszej trójki Formuła 2 a także zwycięzca Indy Car.
Nowa Międzynarodowa Formuła 3 FIA, kto przejmie Seria GP3 w 2019 r. udzieli Punkty 30 swojemu mistrzowi, co jest równoznaczne z tytułem Formuła e lub WEC (kategoria LM P1).
Następnie zaoferują trzy mistrzostwa Punkty 25 swojemu zwycięzcy: staremu Formuła 3 Europa, przemianowany na Formułę European Masters, Europejska Regionalna Formuła 3 oraz Japońska Super Formuła (20 pkt. w 2018 r.). Wybór, który cieszy zespół Van Amersfoort Racing, wiodącą postać w Formule European Masters.
# BREAKING. Jedyny prawdziwy # F3 Mistrzostwa świata, nasze #Formuła #Europejski #Mistrzowie seria otrzymuje 25 punktów SuperLicense. Bardzo szczęśliwy #FIA Rada Światowa rozumie prawdziwą wartość tego, co właściwe # Formuła 3 series. #2019ISON #NADAL NAJLEPSZE JEST
— VanAmersfoortRacing (@VARmotorsport) 5 grudnia 2018
Nowy Puchar Europy Formuły Renault przyzna zwycięskiemu kierowcy 18 jednostek, podobnie jak w przypadku regionalnych zawodów Formuły 3 w Azji i Ameryce oraz w Super GT.
Na koniec wśród drobnych zmian zwróćmy uwagę na zwiększenie punktów dlaIMSA i Supersamochody (18 pkt zamiast 17 i 15 zamiast 13 pkt).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)