Tyrada Szafnauera na temat krytyki RP20

Dyrektor Racing Point nie wahał się podnieść głosu w obronie RP20, zwanego obecnie „różowym mercedesem”.

opublikowany 04/08/2020 à 14:30

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Tyrada Szafnauera na temat krytyki RP20

Jeśli rzeczywiście istnieje jednomiejscowy który na początku sezonu przykuł uwagę wszystkich specjalistów, to RP20 firmy Racing Point. Potrafi się postawić Ferrari i czerwony Byk, różowy jednomiejscowy samochód poczynił znaczne postępy, ale w tym roku nie został przyjęty z otwartymi ramionami na padoku.

Rzeczywiście, wiele podobieństw z 10 W2019 z Mercedes zostali zauważeni i Renault na przykład nie wahał się złożyć skargi dotyczącej jej legalności, szczególnie dotyczącej przewodów hamulcowych. Krytyków słychać także w sieciach społecznościowych. Wystarczająco, aby rozgniewać liderów angielskiej drużyny

„Musimy doceniać pracę tam, gdzie ona istnieje” – powiedział Reuterowi Otmar Szafnauer. Nie tyle dla mnie, ile dla ludzi w fabryce, którzy ciężko pracowali nad rozwojem i doprowadzeniem tego samochodu do dzisiejszego stanu, a także którzy nadal ciężko pracują, aby wprowadzić nowe elementy rozwojowe”.

Świadomy emocji wokół „różowego mercedesa” dyrektor Racing Point uważa, że ​​praca inżynierów nie jest doceniana w jej prawdziwej wartości. „Widzenie, jak ich praca jest dyskredytowana i słyszenie, jak ludzie mówią „och, skopiowałeś” lub „splagiatowałeś” jest całkowicie niewłaściwe i posunęło się za daleko”.

Na poparcie swojej obrony Andrew Green, dyrektor techniczny Racing Point, przyznał, że zespół kupił przewody hamulcowe od Mercedesa w 2019 roku przed wejściem nowych przepisów, co zmusiło zespoły do ​​stworzenia określonej liczby wymienionych części, w tym tej, której jest tak dużo o którym mowa, wchodzi w życie.

„W 2019 roku przekazywanie informacji o kanałach hamulcowych było w pełni uzasadnione. Wykorzystaliśmy te dane jako punkt odniesienia dla naszych przewodów hamulcowych, całkowicie legalnie” – mówi najpierw Andrew Green, po czym powraca do ładowania.

„Renault próbuje zastosować przepisy na rok 2020 w sezonie 2019, czyniąc je retrospektywnymi”. Wystarczająco, aby uspokoić zapał po stronieEnstone ? Niepewny.

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz