Przyszłe przepisy dotyczące silników nie ekscytują Renault i Mercedesa

Cyril Abiteboul, dyrektor zarządzający Renault Sport Racing i Toto Wolff, dyrektor wykonawczy Mercedes Motorsport, nie byli pod wrażeniem przyszłych przepisów dotyczących silników przewidzianych na rok 2021.

opublikowany 02/11/2017 à 10:43

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Przyszłe przepisy dotyczące silników nie ekscytują Renault i Mercedesa

następujący publikacja FIA kierunków analizowanych pod kątem przyszłych przepisów dotyczących silników F1 przewidzianych na rok 2021, Renault et Mercedes zareagowali, wyrażając zastrzeżenia do wspomnianych rozwiązań. Międzynarodowa Federacja Samochodowa szczególnie chciałaby zachować turbodoładowany/hybrydowy silnik V6 o pojemności 1.6 l, zachowując tylko jeden element hybrydowy, MGU-K, kosztem MGU-H. Zwiększenie prędkości obrotowej silnika poprawiłoby poziom hałasu.

„Aprobuję wyznaczone cele w zakresie kosztów, hałasu i mocy oraz chęć podjęcia próby zrównania wydajności. Te rzeczy i tak można było osiągnąć przy użyciu obecnych silników, skomentował Cyril Abiteboul à BBC. Nie rozumiem, jak to, co zostało zaprezentowane, mogłoby być wzorem dla niezależnego producenta silników. Być może obniżyłoby to koszty dostępu dla producenta, ale będzie on musiał w dalszym ciągu inwestować kolosalne sumy w badania i rozwój. To jest obecnie nasz problem. Nie wierzę, że konstrukcja taka jak Ilmor czy Cosworth będzie w stanie ewoluować samodzielnie, bez wsparcia producenta. »

„Gdy tylko usuniemy MGU-H, otrzymamy nowy silnik, martwił się Cyril Abiteboul. To całkowicie zmienia sposób zarządzania energią w silniku, działanie turbosprężarki itp. To nowa koncepcja spalania, nowy sposób zarządzania wydajnością…”

Toto Wolffszef Mercedes Motorsport zgadza się z opinią swojego odpowiednika w Renault, szacując, że wspomniane rozwiązania pozostaną drogie dla producentów silników.

„To jest ich wizja, ich propozycja, ale jeszcze jej nie zaakceptowaliśmy. Koncepcja charakteryzuje się zupełnie nowym silnikiem i nowymi inwestycjami. Żaden budowniczy nie był szczególnie pod wrażeniem. Nowa koncepcja musi obejmować koszty rozwoju i poziom hałasu. Nic takiego nie widzieliśmy” przyznał Austriak na brytyjskim kanale.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz