Silnik Ferrari na poziomie Mercedesa dla Günthera Steinera

Szef zespołu Haas F1, Günther Steiner, uważa, że ​​jednostka napędowa Ferrari osiągnęła ten sam poziom, co blok niemiecki. Jakie korzyści może odnieść Twój zespół w Chinach?

opublikowany 06/04/2017 à 09:05

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Silnik Ferrari na poziomie Mercedesa dla Günthera Steinera

Z zimowych testów w Barcelonie pochwalił się Günther Steiner postęp prac nad turbo/hybrydowym zespołem napędowym Ferrari V6 w wersji 2017, zainstalowanej zarówno w SF70H Scuderia de Maranello niż w VF17 amerykańskiej konstrukcji, kiedy Sauber korzysta jedynie z najnowszej ewolucji z 2016 roku.

Dobre wyniki w kwalifikacjach w Australii, zajmując szóste miejsce Romain GrosjeanThe jednomiejscowy z Kannapolis (Karolina Północna) wykazała, że ​​włoski silnik poczynił znaczne postępy w zakresie swojej nowej specyfikacji. Parametr, który logicznie zachwyca dyrektora zespołu Haas F1 Zespół.

„W przypadku silnika nie tylko jeden obszar jest lepszy, ale cały pakiet został ulepszony w porównaniu z zeszłym rokiem” – powiedział Steiner. Jest teraz równie konkurencyjny jak silnik Mercedes, jeśli nie lepiej.

Ferrari wygrało w Australii, ale wszyscy się rozwijają i starają się doskonalić. Zawsze będzie to wyścig o rozwój. Zrobili duży krok naprzód i bez pomocy Ferrari nie bylibyśmy tu, gdzie jesteśmy. »

Wydajność jako problem

Jeśli dwa VF17 zostaną zmuszone do porzucenia w Australii (problem z zawieszeniem dla Kevin Magnussen i wyciek hydrauliczny u Romaina Grosjeana), ludzie Gene'a Haasa nadal skupiają się na poszukiwaniu wydajności.

„Jeśli masz szybkość, możesz uzyskać niezawodność, uważa Günther Steiner. Niedobrze jest nie mieć tego drugiego na początku, ale Brak szybkości byłby znacznie trudniejszy do pokonania niż niezawodność. »

W tym sensie wydaje się, że praca wykonana w szczególności przez Dallarę odpowiedzialną za podwozie przyniosła owoce w perspektywie roku 2017. „Poczyniliśmy postępy jak wszyscy inni, ale myślę, że zrobiliśmy większy krok, dodaje menadżer.

Dla nas i Dallary nowoczesna F1 była w zeszłym roku nowością. Popełnialiśmy błędy i pod pewnymi względami byliśmy nieco konserwatywni, ale szybko się nauczyliśmy. Poradziliśmy sobie znacznie lepiej niż w zeszłym roku. Powstał samochód, który wydaje się być konkurencyjny. »

0 Zobacz komentarze)