Jest w tempie samochodów jednomiejscowych F1 2015, że Paul-Ricard żył z tej okazji przez dwa dni na początku tygodnia Testy opon deszczowych Pirelli. Powrót królowej dyscypliny na ziemię francuską, a ostatnia edycja Grand Prix Francji rozpoczęła się w 2008 roku na torze Magny-Cours w Nièvre.
Chociaż od tego czasu różne projekty następowały po sobie, Stéphane Clair, dyrektor trasy Var, pozostaje pewny siebie. « Wszystko jest możliwe, wskazuje to drugie AFP. Wiemy, że możemy przyjąć do 50.000 XNUMX osób dziennie, to realne.
Wydaje nam się, że jest to właściwy wskaźnik dla francuskiego GP. Może to być mecz lub każda tura (w odniesieniu do możliwej alternatywy z Magny-Cours, przyp. red.). Nie zamykamy żadnych drzwi. »
Trzeba znaleźć równowagę finansową. Władze lokalne pracują nad połączeniem sprawy, a rząd nie hamuje. Wiemy, że korzyści z GP F1 wyniosłyby 100 milionów przy zainwestowaniu 15 milionów publicznych pieniędzy, więc jest to całkowicie opłacalne. »
Możliwość, która otrzymała w ten czwartek wsparcie Christiana Estrosi, prezes regionu PACA, podczas Zgromadzenia Ogólnego regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)