Paul-Ricard zmodyfikowany, aby lepiej dostosować się do F1 w 2018 roku

Nowa nawierzchnia, zmodyfikowane krawężniki i poszerzony tor to część nadchodzących prac na trasie Var.

opublikowany 13/11/2017 à 12:40

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Paul-Ricard zmodyfikowany, aby lepiej dostosować się do F1 w 2018 roku

Przed zorganizowaniem Grand Prix Francji po raz pierwszy od 1990 r. Formuła 1 (od 21 do 24 czerwca 2018 r.) tor Paul-Ricard w Var przejdzie pewne modyfikacje. Jean Alesi, ambasador szlaku, szczegółowo opowiedział o pracach podczas konferencji prasowej w Boulogne-Billancourt (Hauts-de-Seine), we wtorek, 7 listopada.

Na końcu prostej w boksie pierwszy rząd zostanie znacząco przerobiony, aby przełamać tempo jednomiejscowych bolidów. „Szykana będzie lekko zamknięta, z szerszym wyjściem. Spowolnienie będzie bardziej znaczące. Zwykle w tym miejscu powinniśmy zaobserwować częstsze wyprzedzanie.”, wyjaśnia były zwycięzca F1.

Najwolniejszy zakręt toru, znajdujący się w sektorze Sainte-Baume, zostanie powiększony. „Tutaj będą przygotowane ofensywy na prostej linii mistrala. Będziesz musiał mieć idealną trajektorię. »

„Na zakręcie Pont (ostatnim na torze) tor zostanie poszerzony przy wjeździe i zjeździe. Ostatecznie umożliwi to kierowcom ustawienie się obok siebie, zwłaszcza gdy poprzedni zakręt bardziej się domyka. » Nowy asfalt zostanie położony także przed GP.

Zmodyfikowane wibratory

Nowe pytanie poniżej Kara Maxa Verstappena w Austin (Stany Zjednoczone), krawędzie torów również zostaną zmodyfikowane zgodnie z przepisami Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA). „Nie będzie zwiększonych wibracji. Decyduje FIA, a ich najnowszym wynalazkiem jest „bagietka” lub „kiełbasa”. »

Na posiedzeniu obecny także m.in. Pierre Gasly (Toro Rosso) wyjaśnił politykę władz dotyczącą granic toru. „ Dzięki nowym przepisom technicznym mamy duże obciążenie aerodynamiczne i szersze opony, które pozwalają nam pokonywać krawężniki lepiej niż w poprzednich latach. FIA szuka rozwiązań, kije mogą nas uspokoić w niektórych zakrętach, ale nie jest to idealne rozwiązanie. »

Według francuskiego pilota równanie nie jest łatwe do rozwiązania. „Na niektórych torach odbywa się F1, a potem… MotoGP (cztery utwory w 2017 r.); Trudno znaleźć kompromis pomiędzy potrzebami jednośladów a naszymi. » Zatem obecność trawy syntetycznej (tzw „astroturfa” w języku angielskim) została znacznie zmniejszona po niebezpiecznych upadkach motocykla.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz